dagen i dag

anahen

Gift med forumet
Hva skjer i dag jenter? Planer?

Jeg skal på 6-ukers kontroll på sykehuset og til ostopat i dag[:)]
Lillegutt skal også til manuellterapaut senere i dag[:)]

Ha en fin dag

Det hørtes ut som en spennende dag![:D]

Vi skal til akupunktør med Mikkel i dag. Samme som jeg gikk til i svangerskapet,
så det blir litt artig.
Ellers er jeg og Mikkel alene hjemme til sent i kveld, så vi skal bare kose oss[:)]

Fin dag til deg og vakring

Jeg skal ha INNEDAG idag [:)] Vurderte sterkt å legge meg etter at alle
guttene var ute av hus idag.. MEN, her sitter jeg å gnir meg i øyene og gjesper..
helsikkens facebook og BV [:-]

Ellers blir det date med noen venninner ikveld [:D][:D][:D]
skal bli rart å gå ut uten dovendyret mitt..

Vi skal på vektkontroll på helsestasjon. Håper hu har lagt på seg MASSE så slutter kanskje dumme helsesøstra og mase så fælt...

Men når vi er ferdig der så skal vi gå laaaaang tur,det er ikke strålende sol sånn som det har vært nesten 14 dager nå,men opphold og ganske mildt,må benytte sjansen mens det er greit å være ute,plutselig er det for kaldt igjen.

Skal på 6-ukerskotroll med mini.. Veeeldig spent på vekta, tror nemlig han har bikka 6 kg med god margin!

Ha en fin da, jenter!!
[:)]

idag skal vi slappe av og vaske masse klær da vi oppdaga på morran idag at strømmålern har slutta å funke så betaler ingenting for å vaske klær.....[:D]

Dagen i dag bringer meget mer enn dagen i går... (satt her på forumet stort sett hele tiden i går)
Vi skal møte jentene og babyene i barselgruppa fra helsestasjonen. Vi skal på cafè. Det blir veldig spennende. Har bare møtt 2 av de på helsestasjonen før så det er 2 nye også. Så skal vi ut å kjøpe laminat til boden. tror jommen jeg skal prøve meg på å svinge malingsrulla inne på boden i kveld...
Kjenner at jeg er proppfull av energi i dag...

Nyt dagen jenter ;)

Jeg skal på barselstreff med homofile med barn
Og sende takkekort for fødselsgaver (MÅ HUSKE!)

:)

Nå skal jeg vaske ferdig,å bake gulrotkake[:)]

Skal til legen med Serinemor klokke 13.30, så skal vi på elkjøp å høre om kaffemaskinen nærmer seg, SÅ dra ut å spise med noen venner.

Kvelden blir Greys å avslapping![:)]

I dag (om fem minutter) kommer snille fotsone terapauten[:)] Blir spennende..SKal jo bli vist hva jeg selv kan gjøre osv.
Etter det kommer en kamerat og vi skal kose oss med litt mat og se en dokumentar sammen.

Vi får internett i dag :-)4 så nå er det takk og farvell til mobilt bredbånd! Tenkte nei også en tur på helsestasjonen og veie mini.

I dag skal vi slappe av litt hjemme... Får besøk av besteveninna mi senere i dag...
Skal prøve og få ryddet litt her hjemme, brette klær og kose oss!!! :)
Så tror jeg svigermor kommer en tur og vi skal ut og gå tur!!! Og det skal bli super godt!!! :)

Ha en strålende dag alle herlige desember-mammaer!!! :)

ORIGINAL: minime2010

Vi skal å hente pappa'n til Elias, som har vert borte i 4 uker nå... Gleder oss [:D]

Uff, mye av dagen har jo gått allerede, uten at jeg har fått gjort noe husarbeid. MEN har kosa masse med Thale da [:)]
Fikk Xbox kinect i går, så jeg må nesten spille litt. Thale liker å se på at mamma hopper og spretter på gulvet, dessuten får jeg jo litt trim [;)]

Vi har vært i åpen barnehage. Møtte en liten gutt som er like gammel som Anna, men ca dobbelt så stor. Hun er nok litt liten godjenta mi.[:)]

Mens Anna ammet så greide selvsagt storebror å snike seg inn på et rom alene. Der fant han en sandkasse... Før jeg fant ham igjen så det ut som om noen hadde sluppet dynamitt opp i sandkassen.[>:][:o] Håper vi får komme tilbake neste uke, men jeg blir ikke overrasket om de låser døren når de ser oss.[8D][&o]

Back
Topp