Dagen i dag

x1xPastella

Forumet er livet

Utsikta er fortreffelig her ute ja... Og dette været... Helt herlig...

Før jeg satte meg på verandaen så måtte jeg rydde og ordne stua... sånn blei den...

Etter dette var det kos i sola ja...

[:D]så flott dere har det. Deilig utsikt også [:D] Nydelig.
God helg snuppa

Tusen takk!!! God helg til deg å!!!

Så nydelig flott utsikt!!!! kjenner jeg ble missunnelig nå ja...-ser ut på en hydro texaco stasjon og den bråkete e6-en jeg..[8|]
nydelig innreda stue syns eg!!!

Tusen takk [:)]

Nydelig utsikt..

Og du, Pastella - hvorfor er du alltid FØR meg med de stilige tickerne[&:]  herma først etter din, men så så jeg noen andre hadde den du har nå, og tenkte å skifte til den, så jeg ikke hadde lik som deg - men neida, da hadde du allerede skifta til den[:'(]

vær litt tregere, da, er du snill[;)]

HEHE min bare var sånn den... Jeg ville ha sånn som du hadde jeg, men det fikk jeg ikke til så nå er den tilbake igjen...

ORIGINAL: Pastella

HEHE min bare var sånn den... Jeg ville ha sånn som du hadde jeg, men det fikk jeg ikke til så nå er den tilbake igjen...

Skal vi bytte?

Vi kan jo hjelpe hverandre via MSN om du vil[;)]

Så herlig[:)]

Så deilig utsikt!! Og imponerende ryddearbeid[:)][:)]

Tydelig at måkedagen din for litt siden var verdt strevet!! [:)] Så kjempeherlig ut der du sitter og slikker sol!! Her i bergen/åsane blåser det skikkelig i dag..[&:] Ikke så mye sol her i gården nei.. Så da er det gøy å se på deg som nyyter den fantastiske sola!![:)] Enjoy!!

Så flott dere har det ! Ble rent misunnelig jeg [;)]
Så deilig ut med sol på verandaen , vi håper på at det kan bli sånn vær til påske vi [:D]

Back
Topp