Dagen i dag.

Sorland

Forumet er livet
Akkurat nå ligger Oliver i pysjen på lekematta og pludrer for seg selv, herlig [:)]. Litt senere i dag skal vi en tur innom hs for veiing og måling, litt spent på hvor mye han har strekt seg og lagt på seg siden sist, er over en måned siden nå. Så blir det en tur til venninna mi og mannen hennes å skravle litt.
I kveld skal jeg på øvelse, siste før 17.mai. Skal ut å marsjere i dag, så er litt spent på hvordan ryggen takler å plutselig ha ei tromme hengende på meg, men det går vel det også.

Hva er deres planer for dagen da?

ORIGINAL: mygirl26

God morgen[:D]

Sola skinner og fuglane kvitra...hærli i dag er det VÅR[:D]
I dag skal vi levere bilen for reperasjon,forbannade EU og må ut med 9000...[&:]
Dritt ass...
Så tenkte jeg å trille tilbake og det kan fort ta noen timer da verkstedet er et stykke unna[:)]
Ellers ingen planer!

Ha en fin dag...

Sure penger å ut med [&o]

Vi skal en tur til byen for å kjøpe regntrekk til nyvogna! :) Er vel best å ha det i og med at vi skal en svipptur til Bergen i morgen! :)

God morgen! [:)]
Her er det nydelig vær, så skal hvertfall trille en tur.
Har tenkt til å lage middager til junior og fryse ned. Så da må vi på butikken en tur først.
Ha en fin dag [:)]

Go morgen alle sammen![:D]
Skal ut å trille litt senere, skal få fremkalt flere babybilder[:)] Holder på med albumet til Casper... Ellers skal vi til en venninne som også er gressenke og spise middag i ettermiddag, det blir koselig [:D]

Ha en super duper dag!![:D][8D]

God morgen, eller god formiddag blir det for meg da, her starter dagen 05.30. Her er det nydelig vær idag, så har ihvertfall planer om å klippe gresset. Og så tror jeg mamma kommer en tur senere idag.

God morgen [:)]
Her har jeg ikke lagt så mange planer enda. Er temmelig fint vær, så må iallefall ut en tur [:)]

God dag alle mødre! [:)] Idag gjør vi oss klar for å reise til Bodø i en uke. Gleder oss masse for å se noe annet enn storbyen. Blir det første fly turen til Amalie. Det må jeg si blir litt spennende. Skal være i Bodø hos søsteren til min sambo. Så da får dere kose dere resten av dagen i finværet (hvertfall her i Oslo) [:D]

Vi har vært ute og gått tur[:)] Her sludder det og er kaldt, men vi fikk ei luke når vi gikk hvor sola tittet frem[:)]

Så skal vi på babytreff idag, det blir kjekt[:)]

Lillemor vekka mammen sin så sent som 07 idag,så psiste hun mat å la seg til å sove igjen..Hehe så nå skal mammen vekke henne [8D]Ellers så skal vi gå tur og hente mannebeine/pappen på flyplassen i 18 tida [:D]

Her sto vi opp sju,og etter mating la vi oss igjen...Våkna nå[:)]
Skal vel ut å trille etterhvert,er jo så nydelig vær!!
Ellers har vi ingen store planer for dagen,hente i barnehage og spise middag...That's it[:D]

Back
Topp