Dagen i dag^^

Sugermama

Elsker forumet
D hær har hvert den snåååleste dagen så langt! Vokna av en mongo drøm som æ ikkje skjønnte nokka av^^
Drømmen kort sagt va sånn hær: Ei i klassen min som bor i ei blokk like bortfor mæ hadde stjælt bilen min for å kjøre til finnland å kjøpe kjøttdeig! Mens æ sku føde, så æ sto på parkeringsplassen å fødte i sinne[8D] En nyyydeli liten svart mons, som stakk av me en gang.. helt snåålt, så blei ikkje mamma i natt[8D] Å va sååå forvirra da æ sto opp, hadde null virkelighetsfølelse!

Så har humøret hvert litt sånn pø om pø de siste uken, mye pga BF men æ prøve å være sterk![;)] Så mens æ sitt i stua å deppe litt så begynne d å regne litt, så snakka æ me ei venninna å blei i bedre humør, å da titta sola fram litt mellom skyan og no e d bare overskya rett og slett[:D]

Så gikk æ på butikken/posten får å sende hemmelivenn gaven min, å for å handle, å sku ta opp en pose spagetti fra nederste hylle, MEN sleit jo så jævli me å komme mæ opp! HAHA, va ei kjempe snill dama som hjalp mæ på beinan[8D]

Enn dokkers dag da jente, har den hvert små snål?[;)]

Haha [:D] Jeg drømte noe sykt her om dagen jeg og, drømte at en okse jaget meg og jeg måtte klatre opp i et tre, men oksen kunne hogge ned treet med horna sine. Og mens den gjorde det, så kom det en oter og prøvde å bite meg men jeg tok den i nakkeskinnet og kastet den ned, selv om den bare kom opp igjen. Også måtte jeg virkelig slå den, og syntes synd på den, selv om den bare beit og beit... [:o]

EEEH.

Håper du våkner i morgen etter en koselig drøm, solen skinner og dagen blir kjempebra! [;)]

Back
Topp