Dagen i dag, tjihi!!!

Trone

Gotta love ebay
VIP
Dagen i dag bestod først av 7 timer i dyreparken med lindkva&co. Kjeeeeempekoselig!! Jeg hadde med begg ungene og de koste seg masse! Til tross for litt (eeeeh) tenåringsdrama fra snuppa, kremt) Gulllet sovnet med en gang han ble lagt :) Flott!!

Så når kvelden kom så tenkte jeg, hmmmm, hadde vært gøy med en bytur for engang skyld!! Og da tenkte jeg på bellehelene! For lindkva og co var ute og spiste. Etter jæææækla mye om og men så fikk jeg tak i henne. Da hadde jeg kommet ut av dusjen i så og si bare nettoen. Mannebeinet sier: " 10 minutt til bussen går. 1,5 time til neste buss!!" Eeeh, jeg slenger på meg klær og krigsmalong og løper til bussen. Husker såvidt bankkortet.

Treffer belle på hotellet og vi valser til byen. Hun har gavekort på en restaurant av  her i byen så vi får 2 hver 0.75 l øl, en oero desstert og 1 champiflaske. Vi sjekket jo ikke stengtiden så vi hadde 1,5 time på å drikke dette. omg.. OMG.. hahahahha!!!!! Min siste øl gav vi til folkene på nabobordet. Som til min stoore fortvilelse var vålerenga suppertere.. Hadde jeg visst det hadde de ikke fåttg den, haha! Men gjort var gjort.

Etterpå stakk vi på en bruuuule og danset, hahaha!! Herregud å gøy vi hadde det!!! Og etterpå stakk vi på Havana ( mitt gamle sted) og danset rævva av oss!!!! Guuud så gøy!!
Tante kjørte meg hjem etterpå og Belle ble eskortert hjem av natteravnene, hahhhahahaha!!!!!!!! Fantastisk!! En uforglemmelig kveld!! 

Dette MÅÅÅÅ vi gjøre igjen Helene!!!!!!!!!!!!! Og NÅ tror jeg det er på tide å sove litt før lindkva og co kommer på lunsj i mnorgen!
(gleder meg IKKE til 11 timers vakt i morgen kveld.. jises.. )

Nattinatt alle som sover og alle snokerene!! Tjihi!! Hikk!!

Åååå, hørtes gøy ut! Jeg vil og!  Hørtes ut som den perfekte dag.. Håper du har sovet godt og fått ladet batteriene i natt da emoticon  (skjer med sånn enorme, stygge ikoner her da... )

Åååå, hørtes gøy ut! Jeg vil og!  Hørtes ut som den perfekte dag.. Håper du har sovet godt og fått ladet batteriene i natt da emoticon  (skjer med sånn enorme, stygge ikoner her da... )

Det var en fantastisk kveld! En spontan tur ut på byen blir alltid artig!

Dere skulle sett oss da vi fikk et tidspress på oss på å drikke opp all drikka!

Trone, jeg gleder meg vilt til neste gang! Og da skal vi ha ungefri!

Det var btw fire flotte dager i nydelige Kristiansand!

Og bryllup ble nesten den natten også, Trone og jeg forlovet oss

Og bryllup ble nesten den natten også, Trone og jeg forlovet oss

HAHAHAHAH!!! Drikkepress ja, omg det er ikke tull engang!! De RBK-folkene skal bare være glad vi satt der, hahaha!!!

Forlovelsen ja! jises, når var det nå igjen? Hahahahahaha!!!

Back
Topp