*Perlemor*
Gift med forumet
Savner de koselig bildetrådene! Så her er min dag i bilder [:)]

Etter frokost i dag laget vi akvarium. Guttene synes det var superstas! Ser det mangler litt glitter, men får ta det på når jeg finner det [:)]
Vi var og ute på lekeplassen og lekte litt i dag, snøen var kjempe våt, så ble bare en liten time. Glemte kamera da [>:]
Så kom verdens beste søster med blomst, blad, brus og smoothieting til meg! Verdens beste altså!

Vi mangler litt grønnsaker til fredagstacoen, så måtte på butikken. Magnus fikk velge klær selv [&:]

Og så middagstid! Var helt stille ved borde, de var skrubbsultne!! Begge to spiste et pitabrød og en lefse!!

Barnetvtid

Nå har perlefar overtatt staffetpinnen og skal legge de, mens jeg drømmer meg bort på living.no (lyst på nytt spisebord, også er det tibud nå!!! [8|])

Etter frokost i dag laget vi akvarium. Guttene synes det var superstas! Ser det mangler litt glitter, men får ta det på når jeg finner det [:)]Vi var og ute på lekeplassen og lekte litt i dag, snøen var kjempe våt, så ble bare en liten time. Glemte kamera da [>:]
Så kom verdens beste søster med blomst, blad, brus og smoothieting til meg! Verdens beste altså!

Vi mangler litt grønnsaker til fredagstacoen, så måtte på butikken. Magnus fikk velge klær selv [&:]

Og så middagstid! Var helt stille ved borde, de var skrubbsultne!! Begge to spiste et pitabrød og en lefse!!

Barnetvtid

Nå har perlefar overtatt staffetpinnen og skal legge de, mens jeg drømmer meg bort på living.no (lyst på nytt spisebord, også er det tibud nå!!! [8|])