Dagen for ny HCG prøve

Håpetpåenhjerteknuser

Forelsket i forumet
Oppdatert nederst :)

Å jeg er nervøs! Er så redd for at den ikke har økt som den skal :( ikke noe symptomer heller, men mensmurring som om at tanta skal komme.. Skal bort på sykehuset nå og så får jeg svar senere i dag! Håper virkelig han legen ringer fort, blir kokko av å sitte å tenke på om den øker som den skal eller ikke ;)

Last edited:
Lykke til.

Fortsatt ikke hørt noe :( å det irriterer meg... Han sa han skulle ringe kløppere av dagen bare jeg kom å tok prøven før kl 15.. Jeg tok prøven kl 9, så han burde ha fått svaret for han skulle få det innen to timer etter jeg hadde tatt prøven.. Håper så inderlig den har steget, vet ikke om jeg takler en sa til :( men har fortsatt håpet oppe :)

Åh, ufint å la folk vente sånn...! Krysser fingrene for deg, høres ut som om du har riktige symptomer da :)

Har du ringt de? Kjenner at jeg er skikkelig engasjert og spent på dine vegne!

Prøvde å ringe for litt siden, laboratoriet har ikke lov å utgi informasjon og de på gyn svarte ikke så skal prøve å ringe igjen etter møte jeg skal på nå! Skal ha svar i dag omså jeg må kjøre til sykehuset å vente på legen ;) jeg tok en test søndag som viste gravid 1-2 og i dag sto det gravid 2-3 så HCG må jo ha steget.. Men bedre om en blodprøve bekrefter det :)

Nå har jeg i det minste fått lagt igjen en beskjed til den legen det gjelder! Ifølge el skal jeg være 4+2 i dag.. Men kan hende han ikke er på jobb før senvakt eller noe.. Satser på han ringer snart.. Begynner å bli irritert nå!

Back
Topp