Dagen for innsett

mamlala

Glad i forumet
Assistert-jentene
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Augustbarna2024
Har dere noen ritualer på dagen for innsett? Noe dere gjør/ikke gjør? Instruksjoner fra klinikken?

På den første klinikken vi brukte var det å leve som normalt. På klinikken vi har nå har jeg fått beskjed om å gå hjem og slappe av (noe jeg er dårlig på, og fører jo bare til snacks, inaktivitet og Netflix)

Har dere noen ritualer på dagen for innsett? Noe dere gjør/ikke gjør? Instruksjoner fra klinikken?

På den første klinikken vi brukte var det å leve som normalt. På klinikken vi har nå har jeg fått beskjed om å gå hjem og slappe av (noe jeg er dårlig på, og fører jo bare til snacks, inaktivitet og Netflix)

Jeg er litt sånn reise hjem, slappe av å spise på burger king :P

Vanskelig med ritualer når det er to fly og mange timer på flyplass uansett.. men jeg prøver egentlig bare å ta livet med ro. Setter meg i loungen på flyplassen og spiser hva enn de har som er godt. Drikke nok..

Vanskelig med ritualer når det er to fly og mange timer på flyplass uansett.. men jeg prøver egentlig bare å ta livet med ro. Setter meg i loungen på flyplassen og spiser hva enn de har som er godt. Drikke nok..
Kjenner til den. Hadde tidligere 30 timers reise med diverse fly og kunne fly samme dag. Nå er det bare fire timer med to fly men må vente med å reise til dagen etter.

Vet det er mange på utenlandske forum som sverger til pomfri etter innsett, ikke at jeg vet hva det skal hjelpe for da :hilarious:

Da skal jeg prøve pomfri bare for gøy. Har vel egentlig spist det sammen med veggis burger tidligere uten effekt men er verdt å prøve :)

Tror jeg og tester pomfri neste gang :hilarious:

Fikk klaff på først innsett sist, og da hadde vi laaang kjøretur på 7-8 timer hjem igjen. Husker ikke om vi spiste noe spesielt :p

Kanskje jeg skal snike meg til Burger King eller McDonald's da og ta en pommfri. :laughing002Har vel neppe noe å si, men er fryktelig godt da og jeg har ikke spist det i hele sommer.

Back
Topp