Dagen før termin og...

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg klarer fremdeles å shave leggene mine i dusjen uten problemer...
Føler meg så sinnsykt heldig at jeg er i såpass bra form.
Får nok forberede meg på full overtid og igangsettelse, men man vet aldri hva som kan skje fremover.
Gleder iallefall meg til å treffe brumle. Og typen er så spent så spent han også :)

Vi har jo hatt x antall ultralyder + 3D... og den lille gutten gjemte seg hver gang og var skikkelig hard to get...
Kan jo ikke være noe annet enn verdens største og beste skatt inni magen som lar vente på seg.
Gleder oss kjempemasse til å treffe ham!

Men nå skal jeg kose meg i sola mens typen er ute og maler.

Ha en fantastisk dag alle sammen ♥

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Kos deg masse i solen! :D
Blåser fødestøv din vei og krysser fingre for en spennende natt! ;)

Og jeg shava leggene mine i går! :-P Klippe tånegler går også fint ;) hehe.. Sender fødestøv din vei! Selv har jeg termin på onsdag etter ul-termin, men menstermin er om en uke, og jeg tenker at den er mer riktig ;) håper fødselen kommer i gang av seg selv. Sist gikk vannet, og jeg måtte bli satt i gang da jeg ikke kom noe mer i gang av meg selv..

T+9 dager og det klarer jeg også :)
Gleder meg noe vanvittig til å møte lille tøffen, og det skal nå bli deilig å få tilbake kroppen lell..

Har hatt en lang dag ute i sola idag, så nå var det godt med litt skygge og ro. Men det er jo fantastisk ventevær vi har da, hjelper veldig på tålmodighet og humør for min del :)

Her er et tidligere nevnt tips for de bevegelige:
http://www.youtube.com/watch?v=nS_zkvTMdUM

Ha en deilig dag!! :)

Back
Topp