dagen(e) før fødsel

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
sniker fra mai..

merket dere noen forandringer i formen i dagen/dagene før fødsel? Var det noe som forandret seg?
Alt fra dagsform til utflod, luftsmerter osv.

Hadde en blødning i uke 36 som dem kalte tegningsblødning, litt av slimproppen gikk. Etter det var jeg helt ødelagt, tung i kroppen, vondt å stå opp, kunne plutselig kaste opp, diaré plutselig osv helt til uke 38. Men den dagen våknet jeg blid, for første gang på lenge. Hadde sovet hele natta uten å våkne 10ganger. Orket å være mye ute og jeg bare nøt dagen. Kl 17.30 startet riene :)

De siste to nettene sov jeg dårlig. Haddemye kynnere og siste natta før fødselen startet var magen knallhard hele natta. Men på morgenen følte jeg meg helt fin igjen, bare trøtt. Var i fin form da frem til vannet gikk kl 4. Sikkert veldig forskjellig hvordan man er i dagene før.

Dagene før var hele kroppen min stille. Hadde mistanke om at jeg lakk fostervann søndagen,men det ble avvist på føden. To dager senere (01.00 på onsdagen) kom det mer vann og kontroll 9 timer senere bekreftet dette. Da hadde jeg gått med rier fra halv syv på morran. Tok seg sakte opp før det var skikkelig igang fra kl 7 torsdag morgen:)

Merket ingenting før vannet gikk.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ingenting! Ikke større nese, ikke noe endring i min oppførsel, ikke noe endring i babys oppførsel.

Sent from my iPhone using BV Forum

Merket ingenting der og da, men i ettertid så husker jeg at jeg sov godt om natta de to siste nettene! :)

Jeg sov kjempedårlig de to nettene før riene kom.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ingen tegn overhodet her.
Bare våknet og så gikk vannet:)

Tror det er veldig individuelt akkurat hvordan det starter...

Ingen tegn, men så ble jeg igangsatt også.

Slimproppen gikk uker før termin, og den gikk over tid. Var endel trøtt på slutten, så trengte mer søvn enn ellers. Dagen (timer) før fødsel fikk jeg en ekstra energi jeg ikke hadde følt på lenge, og en trang til å gjøre alt klart (var som om jeg følte han skulle komme) ;) timer etter var han født :)

Back
Topp