"Dagen-derpå lekkasje" *kremt, detaljer...*

Nullenusken

Forumet er livet
En av de tingene jeg liker minst med å være prøver, er de hersens dagen-derpå lekkasjene.....

Når vi har hatt litt ompalompa kvelden før, så føler jeg det renner og lukter og er skikkelig uggent hele neste dag, og da selvsagt på jobb [:'(]
Selv om jeg går på do før jeg sovner på kvelden osv.....

Har dere noen gode triks for å slippe den renningen neste dag???
Vil jo helst slippe å spyle ut alle småttingene som jeg så sårt trenger..... Føler jeg flyr for å bytte truseinnlegg konstant jeg.....

Ja, dette ble ekle detaljer, men nå er jeg lei, hehe....
 
Det lurer jeg på og! [&:]
 
Renner ut lenge etterpå liksom.. lukter ingenting da, men er bare ekkelt å kjenne at det kommer ut selv om man har værtt på do..
 
Siden vi er 2 som har det sånn, er det garantert flere som opplever det samme[&:][:)]
 
Jeg bruker tøytruseinnlegg, føler de "tåler" mer før de blir ekle. Tar på truse med et i "etter action" (Siden jeg har en sønn som kommer opp i senga til oss, jeg må gjerne reise meg og hente ham, synes jeg det er den beste muligheten) som jeg har på om natta og neste morgen. Bytter i forbindelse med morgenstellet, men da har jeg stått og gått litt (Steller jo guttungen også)
 
Forresten er det ikke noe skade i å skylle litt idusjen neste morgen, de som kan gjøre deg gravid har svømt langt lenger opp enn vnnstrålen din kommer, innen den tid.
 
Kommer litt, ja.. Men ikke så mye.. Hmm.. Hvooor blir det av? [8|]
SOM REGEL ompalomper (hihi, morsomt ord [;)]) vi når vi har lagt oss.. Så da kliper jeg igjen, og ligger på rygg med en pute under rompa minst 25 minutt eller noe sånt.. Helst lenger...
 
Så fortsetter jeg å ligge til neste dag [;)] Så tar jeg en grundig dusj på morgenen... Da må da kroppen ha tatt til seg det den trenger...
 
Hmm, du sa noe der..
Har ingen tips å komme med jeg heller, men så føler jeg at d ikke renner så mye dagen etter da.
Men jeg og går på do etterpå før jeg sovner, har som regel da på truseinnlegg, og morgenen etter så vasker jeg meg, og på med et nytt truseinnlegg..
 
ORIGINAL: Chumalunga

Har aldri tenkt over at det var noe problem jeg heller...men det er vel forskjell på mengden fra mann til mann også [;)]

 
Det er meget mulig. Dog, det er jo for det meste vesken som kommer utigjen, ikke svømmerene selv.... Jeg vet ikke helt hvor mye som evt lekker fra andre, men hos meg er det i alle fall merkbart. (Og jeg er gift med en med få svømmere, men muligens har de mye å svømme i da....)
 
He he sånn er det med meg og.... renner og lukter "sex" hele dagen....... Har ingen tips, bare godtar at det re slikt noen ganger jeg....[8D]
 
Back
Topp