Dagen deres :)

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Hvordan ser dagen deres ut? Hva skal dere gjøre ? Hvordan er formen ? Er det en god eller dårlig dag ? :)
 
Jeg skal gjøre husarbeid, ellers ingen store planer! Formen er sådær, starta dagen med å kaste opp i vasken når jeg skulle rydde litt på kjøkkenet. Takler søppel og matrester dårlig for tiden :p litt bedre nå etter frokost.
 
Jeg skal på jobb, gruer meg egentlig. Skal da stå og gå helt frem til 19 ikveld, starter 11.. formen er sliten og lei :(
 
Jeg er på jobb,men ingen lyst å jobbe!vil hjem og bare sove !
 
Nå har jeg levert mini i bhg, så skal jeg slappe av litt (trøtt) også skal jeg skrive en innlevering i anatomi! Glad jeg ikke har en 8-4 jobb nå:)
 
Fri i dag så kjørt frøkna vår i bhg nå også hjem og bare slappe av :) ultralyd på ahus klokken 19.00 i kveld så veldig spent på den :D
 
Jobbe.. er på jobb bå.. formen er passe.. ingen migrene.. men uggen... akkurat sagt i fra til HR på jobb.. og det var vel "ventet" som hun sa .. haha... er eneste jenta innenfor denne alderen... vi er 4 jenter og 40 mannfolk kanskje.. og jeg er yngst jente.. ;) De andre er ferdig med sånt :p
 
Denne uka har jeg skoleuke, og kjenner jeg veldig mye heller skulle ha liggi under dyna hjemme i dag!
I dag er det svømming på skolen (hurra! not..), og jeg kan ikke si jeg gleder meg veldig mye.. Skikkelig kvalm og "uggen" i kroppen :/
 
Ligger i sofan og lader opp til jeg skal på jobb til 1730 :/ null energi enda
 
Har ferie denne uka, så det passer meg egentlig utmerket :) Fikk bekreftet graviditet for bare 2 timer siden, så har ikke fått gjort så mye konstruktivt til nå for å si det sånn ;p
 
På jobb... Gjemmer meg på kontoret og drikker masse vann. Haha. Trøtt og vondt i viljen ;) Etterpå skal jeg hente Lillemor i bhg og lage ekstra god mat til mannen. Vi testet først positivt i dag morges så det er litt uvirkelig enda.
 
Var hos legen på morra for ny sykemelding. Formen er crap, men men... Var på jobb i noen timer og der tok det vel 10minutter før sidemannen skjønte at noe ikke var som det skulle. Rapte konstant for jeg er så kvalm. Så da er det ute der. Skulle ønske det var hjemlig litt lengre, men når jeg er så dårlig er det like greit at de vet. :)
 
Var i banken i dag. Fikk helt kvalmesammenbrudd mens vi var i møte. Fy søren så flaut :( Skal aldri mer gå ut døra når formen er så elendig...
 
Back
Topp