dagen beskjed på melding. ...

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Fikk melding av sjefen min i sta om at hun har lagt ned butikken jeg jobber i i dag.
Går det virkelig an? Jeg må dra til legen i morgen å få sykemeldt meg. Aner ikke hva jeg gjør nå. Har plutselig ingen jobb og er gravid.
Jeg må bare ikke la dette stresse meg.

Tar imot gode råd med takk :-)

Så kjipt! Men hun kan vel ikke det med umiddelbar virkning? Det må vel gå typ 3 måneder, samme som oppsigelsestiden. Slik at du også har mulighet til å finne noen ny jobb. Håper det løser deg raskt for deg :)

Så kjipt! Men hun kan vel ikke det med umiddelbar virkning? Det må vel gå typ 3 måneder, samme som oppsigelsestiden. Slik at du også har mulighet til å finne noen ny jobb. Håper det løser deg raskt for deg :)

Hun har slått seg konkurs. Så da har jeg ikke noen jobb. Det er kroken på døra fra i dag.

Hun har slått seg konkurs. Så da har jeg ikke noen jobb. Det er kroken på døra fra i dag.

Såpass! Dårlig gjort å ikke informere om det på forhånd da?! Man må vel se hvilken retning det tar. Alle jeg kjenner som har fått arbeidsplassen nedlagt/solgt osv har fått vite det tidlig.

Hvordan er formen da? Er du i stand til å søke nye jobber? Du trenger jo heldigvis ikke si noe om graviditeten, men hvis du trenger Sykmelding er det kanskje vanskelig å gjennomføre jobbintervju?

Med redsel for å miste igjen, så vil jeg ha sykemelding. Har hatt vondt i magen i dag...er jo ikke lenger enn 5+3. Orker ikke stress nå.:-( er helt nede og knekt nå. Bli lurt på denne måten er ikke noe gøy.

Fikk melding av sjefen min i sta om at hun har lagt ned butikken jeg jobber i i dag.
Går det virkelig an? Jeg må dra til legen i morgen å få sykemeldt meg. Aner ikke hva jeg gjør nå. Har plutselig ingen jobb og er gravid.
Jeg må bare ikke la dette stresse meg.

Tar imot gode råd med takk :-)

Trist å høre :( Sender en klem til deg!

Off så forferdelig! Men nav kan vel bidra når det gjelder konkurs? Det MÅ de jo! Bare prøv å slapp av mest mulig <3 klem!

Har ikke råd og komme med. Men gir deg en klem og ett tips ; ikke stress!

Takk for gode ord dere♥ jeg skal møte sjefen min kl 11 i dag. Må jo ha noe papirer av henne før jeg går til nav. Ting ordner seg vel for snille jenter :-)

Som du sier så ordner ting seg for snille jenter:) som regel er det en løsning på alt.. ønsker deg masse lykke til i møte med henne og nav.. håper virkelig du finner ut av detter:) klæm❤

Lønnsgarantifondet kommer vel også inn i bildet her om du har fast jobb med oppsigelsestid og arbeidsgiver ikke kan lønne ut deg? Eller er jeg helt på bærtur nå? :)

For en fryktelig beskjed å få. Føler med deg. Jeg har dessverre ingen gode råd! Dette løser seg nok på den ene eller andre måten.. Men herregud, innmari kult av sjefen å sende det på en melding da.. NOT!

Lønnsgarantifondet kommer vel også inn i bildet her om du har fast jobb med oppsigelsestid og arbeidsgiver ikke kan lønne ut deg? Eller er jeg helt på bærtur nå? :)

Jeg stusset litt, for fikk lønningen før tiden denne gangen. Men ang feriepenger , så må jeg kontakte de (eller bobestyrer)

For en fryktelig beskjed å få. Føler med deg. Jeg har dessverre ingen gode råd! Dette løser seg nok på den ene eller andre måten.. Men herregud, innmari kult av sjefen å sende det på en melding da.. NOT!

Veldig voksent gjort av henne . Får bare prøve å holde meg seriøs når jeg skal møte henne. Uansett skal det ordne seg.

Takk :) Ja jeg vet det. Det er bare prosessen jeg gruer meg til. Papirmølla og alt en må huske. Var i samme situasjon for et år siden.
Huff. Det er mas.

Mannen mistet jobben før jul, olja, men alt gikk superfort med nav her. Håper det gjør det for deg også. :)

Uff, så kjipt! Det er det siste du trengte nå❤

Back
Topp