Dagdrømmer

humbug

Betatt av forumet
Om hvor fint det skal bli når 12 uker er oppnådd. Ordninær ultralyd osv osv :)
Shopping !!! Vogner ! Senger ! Klær ! Navn !! Dulling osv osv 

Grååådig tidlig å begynne med det synes jeg ! Spesielt når jeg er så bekymret. Drøm...

Prøver å la vær med slikt jeg da, men ikke lett...
Her dagdrømmer jeg om å nå 12 uker for da er alle eksamener over for dette semesteret også...
Og må også evt forandre på studieplaner til høsten om ting skal gå bra denne gangen... Ikke aktuelt å ta 60 stp til jul om jeg er veldig gravid på det tidspunktet nei...
Vognen har jeg da, så drømmer vel egentlig bare om å kunne hente den ned fra loftet igjen....

Og er forresten like kjekt hver gang jeg ser tickerne våre, tenk at bare en dag skiller småttisene våre og nå har vi termin samme måned igjen også

Ja, det skal bli kjempe fint! :)

Har så lyst til å gå å se allerede, men jeg har bestemt meg for å vente. Sitter å drømmer litt i noen Foreldre&barn blader i blant. Ser på reklamer og sånt..

Kjennes tregt ut nå, men plutselig er vi der! :)

kjenner meg igjen, må alltid sjekke barne avdelinger på hm, cubus og slikt, klype meg hardt i armen for å ikke kjøpe noe, så gleder meg uuuuuuutrolig mye til å kunne begynne å handle:)

tok meg selv i å gå rett på babyklæravdelingen på HM idag når jeg skulle kjøpe ny badebukse til mini Sååå mye fint og smått! Det klør i fingrene.. Selv om det egentlig er mer enn nok klær etter storebror, fettere og kusiner og arve

Blir dårlig med baby shopping her.. ;P vi trenger seng bare.. Og klær om det blir gutt da :) har jo to vogner, stellebord, badebalje osv... Men litt shopping blir det :D

KittyCat_ skrev:
kjenner meg igjen, må alltid sjekke barne avdelinger på hm, cubus og slikt, klype meg hardt i armen for å ikke kjøpe noe, så gleder meg uuuuuuutrolig mye til å kunne begynne å handle:)

Har vært innom de avdelingene et par ganger ja  Ender meg at jeg må kjøpe noe til storebror, sånn for "trøst" 

Back
Topp