Dagboka.

Sovnet igjen vi. Våknet ikke før halv ti. Deilig :)

Gått tur idag,med vogn. Og hunden måtte nøye seg med å gå ved siden av denne gangen :på

Hatt en dupp på 30 minutter og en på mellom 1,5-2 timer.

Nå prøver vi å legge igjen. Begynte litt før halv åtte. Sovnet i ti minutter. Men våknet igjen. Begynner å nærme seg time nå
 
Sovnet igjen vi. Våknet ikke før halv ti. Deilig :)

Gått tur idag,med vogn. Og hunden måtte nøye seg med å gå ved siden av denne gangen :på

Hatt en dupp på 30 minutter og en på mellom 1,5-2 timer.

Nå prøver vi å legge igjen. Begynte litt før halv åtte. Sovnet i ti minutter. Men våknet igjen. Begynner å nærme seg time nå

Moroklumpen... Tihihihi :p ;)
 
Kjenner dette blir en kaffedag. Ikke drikker jeg kaffe til vanlig,men hoi! Sovnet ikke før seint pga tordenværet. Og lille har våknet hver andre time for å spise igjen.

Kan virke som om overproduksjonen har tatt seg opp igjen. Melkespreng og smerter i det ene brystet. Får panikk når jeg kjenner bare litt smerter. vil ikke :(

Idag skal jeg rydde og vaske. Hater å ha det sånn som nå. Klarer ikke kose meg. Men har ikke hatt energi siste ukene. Off. Idag skal alt skinne! Samtidig skal lille lære seg å sovne selv. Og sove maaasse! :p
 
Natta gikk greit. brukte en time på legging. Sovnet ca kvart på ni. Husker svært lite inatt. Men fra rundt seks så var han våken endel. Sov dog 1.5 time istrekk fra syv til halv ni. Fikk snoozet han en halvtime til.

Poden har sovet to.timer i vognen sin idag :eek: fra halv elleve til halv ett. Helt vannvittig. Og nå har han snart sovet en halvtime til. Hva skjer? :eek:

Doen vår er tett :( dummeste av dumme meg puttet sånne engangsservietter oppi. Uff.
 
Natta gikk greit. brukte en time på legging. Sovnet ca kvart på ni. Husker svært lite inatt. Men fra rundt seks så var han våken endel. Sov dog 1.5 time istrekk fra syv til halv ni. Fikk snoozet han en halvtime til.

Poden har sovet to.timer i vognen sin idag :eek: fra halv elleve til halv ett. Helt vannvittig. Og nå har han snart sovet en halvtime til. Hva skjer? :eek:

Doen vår er tett :( dummeste av dumme meg puttet sånne engangsservietter oppi. Uff.
Isj, den er kjip. Hva slags engangsservietter bruker du?
 
Nei. Engangsservietter, sånne tørre. Jeg bruker bare det og vann. Kan da.bilder når jeg kommer hjem :)
Ok. :) Jeg bruker Vidi fra apoteket, og vann. Har heller ikke hatt problemer med sår/tørr hud heldigvis.
 
Ja den oransje pakken? Fine de. Er vel litt dyrere bare
Ja. Det fulgte med en pakke i en av apotekpakkene, da den begynte å bli tom hadde de 5 pakker for 100, så da kjøpte jeg bare inn.
Hvor mye koster de på Rimi?
 
I går dristet jeg meg til å sitte oppe. Baby sovnet vel rundt halv ni. Klokken 23 våknet han. Så gikk glipp av siste timen av avatar. er så bra den filmen! Så den på kino når den kom.
Babyen må ha funnet søvnhormonet sitt. Sov 1.5 time i vognen istad og har nå sovet 35 minutter til. Det er bra for en baby som kun har sovet på puppen de siste ukene :p

Natta er ikke noe anderledes. Våkner ofte. Særlig fra rundt fire tiden. Da er det gjerne hver time. Lurer sånn på hvorfor.
 
Urolig natt. Sovnet halv ni. Våknet: halv elleve, halv tolvlitt før ett,halv to, halv fire, halv fem, syv og så ni.

Akkurat sovnet i vognen sin dog :) skal absolutt ikke klage!
 
Hm. Problem..ga babyen 100 ml mme i kveld før puppen og la han en halvtime før vi pleier. Han sovnet fort etter flasken ( ammet i søvn). Brukte vel 10 minutter. Hadde to oppvåkninger..men mer sånn "hvor er smokken ( puppen). Så regner at han sovnet 19.15. Men hva skal jeg tro er årsaken? Mme? Eller tidspunktet? De to forrige nettene har han ikke sovnet før 21!

Fikk også et tips av boken "sov uten gråt". Det er å ha det veldig rolig siste timen før leggetid. Dempet belysning og rolig aktiviteter. Så i kveld var det lite lys og en mamma som pratet rolig. Og bare kos på sofaen. Lå pittelitt i huska si imens jeg spiste middag.

Hm! I morgen får jeg prøve bare å legge tidligere kanskje?
 
Ja. Det fulgte med en pakke i en av apotekpakkene, da den begynte å bli tom hadde de 5 pakker for 100, så da kjøpte jeg bare inn.
Hvor mye koster de på Rimi?

Glemte å si jeg sjekket prisen! De heter noe Smart365. 250 servietter koster 36 kroner. Var våtserviettene som kostet rundt 8 kroner :)
 
Er så sliten at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Kveldsstellet gikk dårlig idag. Babyen var sulten og trøtt. Gråt og gråt. Gjorde så vondt i mammahjerte.
Klarer ikke denne timingen kjenner jeg. Vet ikke hvilket tidspunkt som er best. I går gikk vi på badet ti på halv syv. Da var han så blid atte. Idag...Not so much :(
 
Er så sliten at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Kveldsstellet gikk dårlig idag. Babyen var sulten og trøtt. Gråt og gråt. Gjorde så vondt i mammahjerte.
Klarer ikke denne timingen kjenner jeg. Vet ikke hvilket tidspunkt som er best. I går gikk vi på badet ti på halv syv. Da var han så blid atte. Idag...Not so much :(

Du kan jo ta kveldsstellet før akkurat når du skal legge han. :) i dag tok jeg stellet i 7 tiden å la han 8.15 ca :) prøv å ta det litt tidligere, så går du å legger/gir mat når du ser han begynner å bli trøtt kanskje? :) det er lov å prøve å feile vettu :) vi er jo helt nye på dette!
 
Du kan jo ta kveldsstellet før akkurat når du skal legge han. :) i dag tok jeg stellet i 7 tiden å la han 8.15 ca :) prøv å ta det litt tidligere, så går du å legger/gir mat når du ser han begynner å bli trøtt kanskje? :) det er lov å prøve å feile vettu :) vi er jo helt nye på dette!

Er det vi prøver. Men kanskje jeg må ta kveldsstell enda tidligere. Vi pleier å gå rett fra stell til soverommet vi
 
Back
Topp