Dagboka.

KineLee

Forumet er livet
Julibarna2014
Føler jeg trenger å skrive ned hvordan dagene og nettene er for lille og meg :)

I natt sov poden i 13 timer. Fra kvart over åtte til halv ti. Herlig ;) Vi stod opp og tok morgenstellet etter litt kos på senga.

Så lek og trening i babygymmen. Første dupp ble tatt halv tolv til tolv.

Gikk tur med hunden i ergobabyen.
Så en lur fra halv to til tre i senga med mamma ved siden.

Jeg har ikke fått gjort noe av det jeg skulle (les; huset ser ikke ut).

Idag fikk klumpen sleike på et eple. Det var stas!
 
Baby har vært litt sutrete ikveld. Har ikke vært sånn på lenge. Så vi tok kveldsstell en halvtime tidligere. Kvart på syv ca var vi i senga. Ligger å ammer nå. Lurer på om han sover... Men tør ikke koble han fra da. Mest fordi noen er å leverer en båt utafor her. Og vil ikke at hunden skal vekke han ved å bjeffe...så ligger å koser febrilsk på hunden med tåa.
 
Baby har vært litt sutrete ikveld. Har ikke vært sånn på lenge. Så vi tok kveldsstell en halvtime tidligere. Kvart på syv ca var vi i senga. Ligger å ammer nå. Lurer på om han sover... Men tør ikke koble han fra da. Mest fordi noen er å leverer en båt utafor her. Og vil ikke at hunden skal vekke han ved å bjeffe...så ligger å koser febrilsk på hunden med tåa.
Ååå, det høres både koselig og frustrerende ut! :)
 
Føler jeg trenger å skrive ned hvordan dagene og nettene er for lille og meg :)

I natt sov poden i 13 timer. Fra kvart over åtte til halv ti. Herlig ;) Vi stod opp og tok morgenstellet etter litt kos på senga.

Så lek og trening i babygymmen. Første dupp ble tatt halv tolv til tolv.

Gikk tur med hunden i ergobabyen.
Så en lur fra halv to til tre i senga med mamma ved siden.

Jeg har ikke fått gjort noe av det jeg skulle (les; huset ser ikke ut).

Idag fikk klumpen sleike på et eple. Det var stas!
aVQYbEw_700b.jpg
 
Hahahaha! Oh lord! Herlig. Nå fikk jeg meg iallefall en fin god latter :D
 
Jeg holdt på å daue da jeg leste formuleringen din. :D
 
  • Slitsom natt igjen. Altså. Alt er relativt. Våknet hver andre time, fra fire så var det hver time . Våkner ikke opp ordentlig, men søker veldig etter puppen. Våknet klokka åtte ( måtte på do,med stooooor D!) Etter litt kos, bleieskift og etter en intens jakt på vepsen som kom inn på soverommet sovnet lille på puppen igjen, klokka kvart på ni. Mor er utslitt allerede og dagen har ikke startet :p
 
Nå har jeg ligget å anmet snart to timer. Kun avbrutt av bytte bleie. Drømmer om flaske igjen :eek:
 
En grei natt... Sovnet til slutt kvart på ti. Ikke sovnet så seint på mange uker. Våknet første gang halv ett. Nesten tre timer :D så våknet han kvart over to. Så halv tre. Og så ikke før litt over seks!! :eek: Så våken klokka syv og nå klokka åtte. Sover igjen nå.

Ser at til over to og halv tre virker litt ulogisk. Sikkert jeg som har sovnet.. Håper han sover leeenge nå...
 
Slitsom dag i dag. Skjønner ikke hvor energien min er for tiden. Babyen har kun sovet to dupper på 30 minutter og en litt lengre lur på 1.5 timer. Den lange var på puppen.

Brukte over to timer på siste ammingen i dag. Skjønner ingenting....de to siste dagene har han sovnet kvar på ti ca...kanskje jeg må gå tilbake på å legge han tidligere. Vanskelig dette altså!
 
Etter en liten time søvn våknet han igjen. Puppet heldigvis bare ti -femten minutter så sovnet han. Sov til 1. Også husker jeg ikke noe før fem!! Kan det virkelig bety at han sov i fire, fire timer??

Nå er klokka snart kvart på syv. Jeg har ikke sovet siden fem. Baby klør seg sånn i ansiktet. Ligger urolig. Prøvd å ta ham opp for å se om det er en rap. Men nei. Så pupper han litt igjen nå.
 
Back
Topp