Dagboka mi - "langt nede..."

Niceday

Forumet er livet
jeg vet ikke helt hva som "feiler" meg, men er så sinnsykt langt nede for tiden.....føler meg som en dritt, ovenfor gubben og ungene....konstant sur og grinete - begynner å gråte for den minste lille fille ting...

føler jeg "mister" meg selv ell de rundt meg på en måte.. at jeg ikke er bra nok for de - at de vil ha d bedre uten meg.....uff....første gang jeg prøver å sette ord på hvordan jeg har d for tiden....[:(]

Jobber i 100%, jeg som må gjøre ALT husarbeid og ALT som har med ungene....jeg er så sliten, er så lei...klarer ikke alt dette selv..men gubben har fått øynene åpne nå da, så d kan se ut til at d går bedre.
Men er ikke sikker på om d er bare d, eller om d er bare jeg som legger skylden på d...
er konstant trøtt og sliten, føler meg bra i ett halvt døgn etter jeg har hatt "pause" fra alt rundt meg - men så kommer følelsene tilbake....

Har bestilt time til legen - neste mandag - men d er jo så lenge til....vet ikke helt hva jeg skal.....lyst å bare ligge i senga å gråte, men MÅ jo jobbe enda jeg gruer meg til å dra på jobb....trives i grunnen ikke så veldig på jobben heller, misstrives ikke heller - har jo koslige kollegaer, men arbeidsoppgavene mine er ikke d jeg vil jobbe med...er ikke laget for å sitte på ett kontor.....vil ha noe annet å gjøre egentlig - men er jo avhengig av inntekta mi for å klare huslån og div....

nei. uff...dette ble syte innlegg til tusen....takk til de som giddet å lese...
 
kjenner mæ så igjen i dette.[&o]
håper du har en litt bedre dag i dag.
har vært veldig langt nede selv nylig. å det e ikke pent der nede... [:(]

sender en stoooor trøste klem til dæ.
 
nok en nedtur....DAMN!!!....fikk brev på lørdag om celleprøver jeg tok i des 07 - de var visst ikke fine[&:] føler meg dritt fra før og har nå prøvd å google litt, men ikke til å bli klok på.....er så redd for at d skal være noe alvorlig....
 
FADER altså, jeg vil tilbake til mitt gamle lystige jeg.....[:(][:(]
 
tusen takk for trøstende ord....prøver å holde hodet oppe, men er ikke alltid like lett!
legen er på mandag så er nesten så jeg teller timer!
 
da kan jeg si jeg offesiellt hører hjemme her under depresjon/angst.....ble sykmeldt i 3 uker av legen på grunn av depresjoner[&:]
 
Heisan. Leste det første innlegget ditt og tenkte "fader, jeg har da ikke skrevet dett???" Men jammen skulle en tro det... Jeg har vært sykmeldt i fem uker og skal nå på jobb igjen mandag. Grugleder meg.. Gleder meg  til å komme i gjenge igjen, men gruer meg litt for det har visst vært litt "sladring" om meg. Har gått noen rykter om at jeg i et samlivsbrudd og litt...Skitt la dem prate! Det skal gå bra!
 
Håper alt går bra med deg og at tiden er på lag med deg.
 
Lykke til og god bedring. Og husk at det gjør godt og snakke mednoen..
 
 
 
uff....må si jeg GRUER meg til å på jobb igjen....trives egentlig ikke så god, ikke med arbeidsoppgavene mine eller meg kollegaene, har jo ett par som jeg klikker med, men trenger en mer sosial jobb enn kontor..
Så sitter her i kveld og undres over hva jeg skal gjøre - er jo ikke akkurat flusst med jobber å hente heller nå....og har tross alt ett stort lån å nedbetale så tørr ikke si opp min nåværende jobb liksom[&:]

Nei, akkurat i kveld er jeg så forbaska usikker - aner ikke hva noe av framtia vil bringe....for jeg vet jo igrunnen ikke selv hva jeg vil, sånn helt innerst inne liksom....
-føler jeg skuffer mange som har stått på for at jeg skulle få den jobben jeg sitter med nå, og under ett år etter oppstart sitter jeg her..

vel...tror ikke jeg skal sitte å gruble mer i kveld - kjenner jeg ikke har godt av d nå....så GOD NATT

Bøllemorsan - Lykke til på jobb igjen[:)] D går nok kjempebra - og vettu, om de snakker så la de snakke....da bryr de seg hvertfall litt om hva som skjer med deg!!![:)]
 
Tusen takk! [;)][;)]Du er utrolig flink til å sette ord på det jeg føler... pussig.. [:)]Men det er godt å se at vi er flere. Har til tider følt meg litt aleine.
Og det er godt å bli tatt på alvor av legen.
 
Tenk deg iallfall godt om! Med ting du føler og tenker, vi skal da ikke leve livet for andre. En ting jeg har lært i denne peioden er og bli mye mer ego. Har hele tida vært veldig opptatt av hva andre meiner,tenker og tror.. [:(]Men skitt!!! Det er mitt liv som JEG lever og JEG bestemmer over!! Hvorfor skal jeg ha nyvasket golv og hjemmebakt brød hver uke?? [:o]Ikke en sjel som bryr seg om det, andre enn meg! Og når jeg ser meg rundt, har ikke akkurat andre det helt reint og ryddig alltid heller...Og hvis jeg driver sånn, er det jeg som blir utslitt, og meg det går ut over!
 
 
Nei, unga mine vokser nok opp på kjøpebrød de og![;)]
 
Så kjære Niceday: Ta tida til hjelp, prat med mange og tenk deg veldig godt om! Og husk at alt går!! og det er DU som bestemmer over hvordan ditt liv skal være!
 
Og jeg føler meg klar for jobb! Med eller uten skravledamer!!!
 
Ha en fin dag! Og gå lange tur hver dag, det har og hjulpet!
 
FAEN!!!!

har en ting jeg har sett frem til å gjøre nå, og d er å reise på hytta med familien min å virkelig få slappe av! Men tror dere ikke at gubben ikke vil være med[:(] er viktigere med fotballkamepene på onsdag[:@][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] Han kunne komme oppover med toget på torsdag da, men d vil si mye ekstra kjøring for oss som er på hytta og ekstra utgifter på buss og tog!!!
Blir så lei meg å så skuffa - hadde virkelig gleda meg til dette!!!!!
 
Mannfolk!!! [:'(]
 
Skulle jaggu meg tatt seg ut at vi bare fant ut sånn helt plutselig.. Da skulle det blitt ramaskrik.. Hele familien ville gått i oppløsning!
 
Nei mitt neste liv blir uten menn...Kanskje jeg skal ha en som kan gå og gresse i hagen, som jeg bare kan hente når jeg trenger`n.. Jammen en god ide.. [;)][;)]
 
 
Back
Topp