Dagboka mi;D

Mammaen_til_Marcus

Elsker forumet
Hei damer,lenge siden sist nå:) Har nå fått klemt ut denne ungen og hun er tre uker allerede<3 I går la jeg ,for andre gang,amminga på hylla...får d bare ikke til:( Så da tenkte jeg...da får jeg begynne (eller rettere sagt fortsette) å slanke meg (igjen!) da:P

Jeg var her fra høsten 09 til høsten 2010,som aktiv slanker,hehe,som noen her sikkert husker,håper jg da:P Håper noen husker meg:D Gikk da ned 30 kg ved å kick starte ved å gå på alli og dertter fortsatte jeg med grete roede inspirert kost og MYYE trening:P 

Så fant jeg ut at jeg ville på fetekur igjen..haahaa...få en ny baby emd andre ord:P La på meg 20 kg denne gangen,(og da tar jeg ikke med de kg som bare forsvinner av seg selv etter fødsel:P)noe som er betydeligere bedre enn sist svangerskap da jeg la på meg 40,men alikevel..kan ikke si jeg er så glad for å måtte begynne omtrendt på nytt igjen nå da etter jeg faktisk var ganske fornøyd i fjor:( Mn sånn er det!

Nuh har jeg begynt å alli igjen,for å få en kick start..ser for meg jeg går på de frem til de første ti kg er borte ,deretter fotsetter som før...dtte blir da akkurat som jeg gjorde sist,så...it better work:P

Nå er d bare 3 uker siden fødsel så trening kommer jeg ikke til å begynne med enda..men går turer hver dag så fremt til at jeg ikke har fått løpt maraton etter sønnen  min fra før de dagene jeg ikke gidder:P Kjenner det godt i bekkenet enda og:/

Anyway,dette var egentlig bare for å si at jeg er tilbake og for å hilse på;D Håper dere gamle slankere har det bra og er fornøyde snart:D Og kudos til dere som er her enda og!;) Og dere som er nye/ikke kjenner til meg,sier jeg bare: Stå på og jeg gleder meg til å bli "kjent" og til å støtte og rose /rise hverandre i de neste mnd;D

Kommer til å oppdatere og fikse til denne dagboka etterhvert ,ta mål osv og vekt og slikt;)


Fredag 29/7: Vekt:110,6 kg :(
             5/8:            108,6 kg                                  
 
Har ventet på innlegg fra deg. Gratulerer med tulla. Gikk fødselen fint?
Velkommen tilbake hit. Blir godt å få litt ekstra motivator her
 
Har ventet på innlegg fra deg. Gratulerer med tulla. Gikk fødselen fint?
Velkommen tilbake hit. Blir godt å få litt ekstra motivator her
 


Hege og Chris skrev:
Har ventet på innlegg fra deg. Gratulerer med tulla. Gikk fødselen fint?
Velkommen tilbake hit. Blir godt å få litt ekstra motivator her


Så koselig:D Tusen takk;)

Fødselen gikk bare fint,5 timer helt uten smertelindring:D Ganske stolt  ,hehe:P Hadde alt av smertelindring sist og 13 timer fødsel..så dette var noe annet ja.haha:D

Jeg gleder meg til å komme skikkelig igang nå¨!
Er snart 4 uker siden fødsel så skal prøve meg på å starte 30 day shred imorgen tenkte jeg og slankinga for fullt..blir spennende:)Håper det blir flere her utover høsten også da,er ganske dødt her nå på sommern skjønner jeg;P


 
Hei

Ville bare ønske deg lykke til  og gratulerer med prinsessen..
 


minilillle skrev:
Hei

Ville bare ønske deg lykke til  og gratulerer med prinsessen..


Tusen takk:D
 
Skulle liksom begynne å trene på mandag ,men jeg har litt mer ubehag enn jeg vil ha når jeg begynner med trening ,nedi der:P Så utsetter d en eller to uker,vi får se...begynner uansett etter 6 uker er gått:D

Ellers er jeg på dag 3 i det nye livet mitt:D Det føles bra,men duuuuu dæææven jeg sliter med å holde kaloriene nede:O Det er skikkelig vansklelig etter de tre siste mnd med å egentlig spise s¨mye og ofte jeg vil :P sikker omtrendt 2500-3000 kcal hver dag ...og nå skal jeg ned på 1800-2000 til å bebgynne med...det er slit..spiser sunt men jeg bikker lett opp på 2300 daglig enda..så tror jeg trapper ned heller istedet for å gå rett på sulten..for jeg blir sulten og jeg er tobarnsmor..trenger energiii:P

Ellers skulle jeg måle meg her i går men jeg fant ikke målebåndet,så jeg skal kjøpe et nytt så fort som mulig,så legge inn mål:)dumt det ikke ble akkurat fra mandag da jeg startet men...jaja...:P

 
flinka!!! så gøy å se deg igjen her inne, har savnet deg :) tipper kgene renner av ganske fort jeg, du er så flink både med kosten og treninga:)
 
Hei og velkommen tilbake ! Kjempe koselig å se at du er tilbake og gratulere kjempe masse med jenta ! Dette klarer du vettu ! ! ! 
 

Gratulerer med jenta:)
Jeg var også her inne fra nov 2009 til juli 2010, gikk da ned ca 15 kilo. Fikk en gutt i mai i år, så nå må jeg på nytt komme i gang for å få bort de kiloene jeg ønsker.

Jeg starter i dag faktisk, men kommer til å ha veiedag på fredager slik jeg hadde sist. Da har jeg mulighet til å unne meg noe på helg. Fungerte bra sist, så håper det gjør de denne gangen også!

Ønsker deg masse masse lykke til:)
 
Back
Topp