Dagbok?

Nephertiti

Blir kjent med forumet
Skriver dere svangerskapsdagbok?? Jeg noterte flittig hver uke sist svangerskap (i boken fra Sandvik). Nå er det kjempegøy å skrive denne gangen og sammenligne utviklingen!!

Er det noen andre som gjør dette???

Hadde store planer om det men glemte det. Skriver ikke nå heller. Husker aldri å skrive :oops:

Har hatt store planer om å lage meg en dagbok-tråd her inne, men foreløpig har det kokt bort i kvalmen.. Må komme igang nå snart om det skal være noe vits :)

Jeg gjorde det sist og blir å gjøre det denne gangen også :) Pga tidligere SA har jeg ventet med å kjøpe boken, men skal kjøpe neste uke om alt ser bra ut på ultralyden :)

Ikke så langt. Kommer nok til å bruke bloggen min til å notere meg ting. Må bare vente til jeg kan offentliggjøre det :)

Nei. Det hadde vært fint. Jeg har en "my pregnancy journal".

Jeg har en helt vanlig notatblokk der jeg skriver svskapsuke, dato, form og farge :P Er det sånn du tenker på? Det har jeg gjort med de andre også, men ikke kjøpt en egen gravid-dagbok til det..

Når babyen blir født kjøper jeg en babykrønike (som jeg har til de to andre), de er helt fantastiske, og de eneste av sitt slag som er så detaljerte og god plass til å skrive i. Helt fremst i dem er det plass til mors tanker, og der skriver jeg inn vektøkning (siden jeg ikke tåler å nevne vekten min høyt så skriver jeg bare fra 0 og så - eller + ;)), hvordan jeg følte meg fra uke til uke i korte setninger, tegn i tiden, rett og slett, men ikke akkurat som en dagbok da... :P

Bokhandelen min har ikke Babykrønike hvor får jeg kjøpt den ?

Back
Topp