Dagbok - TTC Rainbowbaby24

Tenkte det kunne være fint med en liten dagbok.

Vi fikk en dødfødt baby i august, førstefødte. Til termin. Ønsker å bli gravide raskt igjen.
Har ikke hatt tr etter fødsel enda, så må gå ut ifra den informasjonen vi har..

19.09: EWCM (4,5 uker etter fødsel)
Det kom litt brått på, så vi kastet oss i høyet samme dag. Hadde ikke eltest tilgjengelig og har heller ikke hatt så god erfaring med det før.. Har registrert 8. sept som cd1 da det matcher med antall dager til ewcm i tidligere sykluser.

29.09-05.10 Daglig testing
(morgen, Metode tidlig)

06.10: IKM (estimert ut ifra sykluslengde før graviditet) - negativ test (Metode tidlig)

09.10 Fortsatt ingen tr. Negativ test (morgen, Metode tidlig)
Mistenker at det ikke har vært eggløsning?
Bestilt termometer, eltester og graviditetstester (Make sure)..
Jeg kan bare forestille meg hvor tøft det må være :Heartred
Håper syklus kommer i gjenge igjen raskt! Kan jo være kroppen trenger noen forsøk på å få til el i starten, med tester og temping vil du nok få kontroll etterhvert :)
 
Utrolig leit å lese hva dere har vært igjennom :Heartred Håper el eller tr dukker opp og at syklusen kommer seg inn i sin vante tralt igjen raskt :Heartred
 
Jeg kan bare forestille meg hvor tøft det må være :Heartred
Håper syklus kommer i gjenge igjen raskt! Kan jo være kroppen trenger noen forsøk på å få til el i starten, med tester og temping vil du nok få kontroll etterhvert :)
Tusen takk for oppmuntrende ord ❤️
Håper også det, får gjøre det vi kan for å unngå å føle at vi «mister en mulighet» og samtidig prøve å roe ned litt og stole på at det blir vår tur igjen. Om ikke annet får man se på det som en utfordring og et slags prosjekt
 
Back
Topp