Dagbok nr 2 etter fødsel nr 2! Oppdatert 4/11

supernint

Elsker forumet

Heisann alle sammen!
Da er jeg tilbake her igjen etter fødsel nr 2 som var i Mai. Nå har den værste kolikken avtatt så da kan jeg begynne å fokusere litt på å komme meg i form igjen.

Først litt kort oppsummering om sist gang jeg var her inne og min vektnedgang da:
Startvekt 23 nov 2009 var 82,3 kilo
23 Nov: 82,3 kilo
22 Des: 77,3 kilo
29 Jan: 75,6 kilo
26 Feb: 74,6 kilo
12 Mars: 74,0 kilo
16 April: 73,6 kilo
14 Mai: 71,6 kilo
18 Juni: 69,4 kilo
16 Juli: 67,8 kilo
Total vektnedgang var på 14,5 kilo!!

Ny Graviditet med fødsel mai 2011

Starter med å gå ned i vekt igjen mandag 26 september 2011(med veiedag på fredager)
Startvekt 26 sept 2011 var 81,0 kilo
26 Sept: 81,0 kilo
30 Sept: 80,2 kilo (-0,8 kg)
07 Okt : 79,2 kilo (-1,0 kg)
14 Okt : 79,0 kilo (-0,2 kg)
21 Okt : 78,9 kilo (-0,1 kg)
28 Okt:  78,4 kilo (-0,5 kg)
04 Nov: 78,3 kilo (-0,1 kg)

Total vektnedgang så langt: 2,7 kilo!!


Mine mål: (Jeg er forresten 165 cm høy)
1 delmål: 77 kilo (Håper å nå dette til 18 november!)
2 delmål: 75 kilo (Håper å nå dette til 23 desember!)
3 delmål: 73 kilo
4 delmål: 71 kilo
5 delmål: 69 kilo
6 delmål: 67 kilo
Hovedmål: 65 kilo
Oppretter mest denne dagboken for min egen del, da jeg vet det gir meg motivasjon. Men blir selvsagt superglad for kommentarer dere måtte komme med!!



 
Hei og velkommen tilbake  Kjempe koselig at du tok deg en tur innom dagboken min

Takk for hyggelige ord !

Kjempe bra at du har meldt deg på fredagsgjengen

Slankekrigene har vært en ennorm motivasjon , vi har hatt 3 stk dette året . Starter nok opp igjen en ny i januar , kanskje før ... Kan virkelig anbefales !

Skal titte innom dagboken din og følge med på hvordan det går " nedover " på din vei !

Ønsker deg masse lykke til fremover ! ! !

Stå på , dette klarer du vettu ! ! !
 

Har kun holdt på i 4 dager, men pga at jeg vil ha veiedag på fredag, så veide jeg meg
allerede i dag.
Ble en nedgang på 0,8 kilo, så får være fornøyd med det:)
Håper på bra resultat også neste uke:)
 

Da er det gått 1 uke siden forrige veiing og vekten viser en nedgang på 1 kilo, hurra!!!
Lang vei igjen, men vet det er viktig med en god start for å holde motivasjonen oppe.
Nå skal mannen i huset starte på lavkarbo på mandag, så er litt lettere å holde seg unna godis å slik når ingen av oss skal ha det:)
Selv om jeg bruker å unne meg bittelitt på fredags og lørdagskveld. (det som er det fine med veiedag på fredag..hihi)
Skal også ha taco til mat i kveld,nam nam!

Men ellers holder jeg meg til knekkebrød og te samt spiser normal middag, bare litt mindre.
Krysser fingrene for at det går bra i uka som kommer også:)
 

Heldigvis litt mere nedgang denne uka. Men går mye saktere enn jeg hadde håpet på.
Men håper allikevel å holde tidsfristene på delmål 1 og 2:) VIL være 75 kilo til jul!!!! Så får jeg jobbe frem til sommeren med å bli kvitt de 10 siste:)
 
så flink du er, er jo egentlig bare bra at du ikke går så fort ned!!
fordi om men jo vil nå målene så fort som mulig..
hehe...

forstår jeg det slik at du også lever lavkarbo?
hvordan trives du med det?
og hvor "streng" er du?

 
Yes, nå skal jeg oppdatere dagboken min, jeg har ikke vært så flink til det grunnet slankekrigen men nå som den snart er over skal jeg begynne å oppdatere oftere, takk for at du presser meg litt, hehe. Jeg håper du klarer målet ditt til jul, det virker som om du er på goood vei da. :))

 
du hadde jammen fin vektnedgang etter forrige svangerskap. Er jo best å ta det rolig, så kroppen henger med. Stå på videre, du er flink. takk for hyggelige ord i dagboken min!
 
Back
Topp