Dagbok ~ Mumrik

5+2

Jeg er så innmari trøtt. Sover halve dagen, og ender opp med å ligge våken halve natta. Ellers har jeg så og si ingen symptomer annet enn litt ømme bryster, og en hjerne på høygir.

Greier ikke bestemme meg for når jeg skal kontakte jordmor eller lege, eller hvem av dem. Sist snakka jeg med jordmor ganske tidlig, og endte opp med å miste i uke 8, så måtte avbestille oppsatt time - og det var ikke så ålreit det heller.. Men samtidig er jeg så gira på at det skal skje noe! Blir helt smårar av å gå å være gravid «alene».
 
5+3

Bestilt legetime i dag! Fikk ikke før neste fredag, men håper jeg får en henvisning til tul og time ganske kjapt etter det [emoji33]
 
5+3

Bestilt legetime i dag! Fikk ikke før neste fredag, men håper jeg får en henvisning til tul og time ganske kjapt etter det [emoji33]
Så gøy! :D Er det noe som gjør at du har rett til offentlig tul? :)
 
Så gøy! :D Er det noe som gjør at du har rett til offentlig tul? :)

Har kronisk sykdom, så får rundt uke 12 uansett. Men har siden forrige mistet flere ganger, en i uke 9, så vil gjerne sjekke at alt er bra så tidlig som mulig så jeg slipper å gå lengre enn nødvendig hvis det skulle vise seg at noe er galt. Får ikke slappa av [emoji15]
 
Har kronisk sykdom, så får rundt uke 12 uansett. Men har siden forrige mistet flere ganger, en i uke 9, så vil gjerne sjekke at alt er bra så tidlig som mulig så jeg slipper å gå lengre enn nødvendig hvis det skulle vise seg at noe er galt. Får ikke slappa av [emoji15]
Skjønner! Håper alt står bra til denne gang og at spira sitter til termin :)
 
6+3

Tok en ny test i dag, bare for å sjekke. Har tatt bare den ene fra før, så ville dobbeltsjekke før legetime i morgen. Streken kom med en gang, og skylte bort all tvil. Kjenner det kribler litt ekstra, så nå håper jeg bare det blir tul snart og at alt er bra med spiren <3

4752FFE8-4152-46FB-ACF4-BBD03EDA0122.jpeg
 
6+3

Tok en ny test i dag, bare for å sjekke. Har tatt bare den ene fra før, så ville dobbeltsjekke før legetime i morgen. Streken kom med en gang, og skylte bort all tvil. Kjenner det kribler litt ekstra, så nå håper jeg bare det blir tul snart og at alt er bra med spiren <3

Vis vedlegget 244186

Blir vel ikke sterkere enn det der[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
 
8+1

Endelig kom time til tul i posten! :D Vet ikke om jeg skal glede eller grue meg mest.. Fått time 6. mars, så det er akkurat en uke til. Ikke så lenge, så jeg håper tiden går fort og at alt er bra ❤️
 
Så greit med tul om en uke. Håper at alt ser bra ut da! :)
 
9+2

Da var tul endelig gjort, i går. Alt så ut som det skulle, med bankende hjerte og ei bønne som sprellet ❤️ Puster litt lettere nå. Men samtidig fikk jeg bekreftet hjerteformet livmor. Selv om legen mente det ikke skulle ha mye å si, sett at jeg har to barn fra før, merker jeg at det er litt skremmende. Ny tul-time om tre uker, så jeg får bare tenke på det bankende hjertet og berolige meg med at vi kommer nærmere målet for hver dag. :)
 
Fantastisk med en sprellende liten bønne! :Heartred
Tror nok det skal gå fint med hjerteformet livmor, altså. Som du sier har du jo to barn fra før også! :)
 
Back
Topp