Dagbok fra eggløsning til befruktning

Minipie

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Dagbok:

06.07.18
Idag har jeg kanskje hatt eggløsning og i tillegg hatt ubeskyttet sex. Har hatt vondt i høyre side av magen nederst. Dette varte i ca 1-2 timer før det ga seg. Håper og trur at det egget som slapp seg og ble befruktet.

07.07.18
Murringer i ryggen. Klebrig utflod.

08.07.18
Kan virke som at eggløsningen er over.

09.07.18
Synlige blodåre på venstre pupp. Murringer i venstre rumpeball. Negativ eggløsningstest.

10.07.18
Mensmurringer bak på ryggen ved venstre side og nedover venstre fot. Også vond/øm på venstre pupp. Litt småkvalm.

11.07.18
Ømme nippler, mest på venstre pupp. Av og på kvalm idag.

12.07.18
Fortsatt ømme nippler og vondt på begge sidene av brystene. 2 graviditetstester var negativ. Vært av og på kvalm idag. Litt murringer bak ryggen og litt framme. Trøtt, sov middagskvil

13.07.18
Skikkelige murringer i ryggen nå ikveld. Har fortsatt vonde nippler og ømme bryster. Hatt litt murringer ovenfor symfysen. Trøtt idag.

14.07.18
Fortsatt ømme bryst og vonde nippler.

15.07.18
Fortsatt ømme bryst og vonde nippler.
Murringer framme på venstre side ikveld. Kjenner det godt. Trøtt. Oppblåst mage

16.07.18
Veldig vondt i brystene og spesielt nipplene. Det blir bare verre og verre. Smertefullt å dusje. Ondt å gå i trapper.
Murringer i ryggen, venstre fot og fram mot lysken.
Trøtt. Oppblåst mage.

17.07.18
Mindre vondt i brystene og nipplene. Nipplene er ikke like hard heller. Litt murringer framme. Litt småkvalm nå på kvelden. Oppblåst mage.

18.07.18
Enda øm i brystene og litt på nipplene. Litt trøtt på ettermiddagen. Litt murringe framme og bak. Veldig veldig oppblåst mage!!

19.07.18
Idag er brystene veldig ømme igjen og nå er det ikke bare på sidene, men oppå venstre bryst. Ellers så har jeg kjent på vonde murringer i magen i hele dag. Kjennes ut som at mensen skal komme. Ikke like oppblåst som igår.

20.07.18
Positiv graviditeststest!!
Murringer framme nå. Brystene er øm og vonde. Litt trøtt idag.

Og mistet denne lille vennen i uke 14 ❤️

Så leit at du mistet. ❤️
Merket du noe til det før det skjedde, eller? 14 uker er jo et godt stykke på vei :(

Så leit at du mistet. ❤️
Merket du noe til det før det skjedde, eller? 14 uker er jo et godt stykke på vei :(

❤️
Merket at brystene krympet og at livmoren ikke strammet seg mere. Fikk tidlig kynnere. Var MA.

Så leit.. :( Det er jo alle gravides verste mareritt det der. Også vet man ikke hvorfor?!

Det var helt forferdelig. Hadde fulgt nøye med på utviklingen fra start til slutt så følte jeg fikk et skikkelig slag i magen.

Fikk vite at det var mange grunner som kunne ha forårsaket det.

*Kromosonfeil/Sykdom
*Malte stuen med beskyttelses maske
*Sprang intervaller på mølla
*Satt nattevakt

Tenker selv at den var syk og ikke var levedyktig
❤️

Uff, det er helt jævlig når man ikke «merker» det direkte. Når hadde du siste UL? Vi hadde hatt UL 9+4, alt var ok. På 11+1 hadde vi ny UL, hvor MA ble fastsatt ca til 10+4 :( Hvor fort ting kan endre seg, har virkelig røska et stabilt underlag vekk fra vårt fundament :( Selv om jeg er «glad» for at naturen ryddet opp selv — så tenker jeg også «hva om det var blodet mitt? Hva om jeg stressa for mye??» etc :(

Når blir det ny prøving? Er dere i gang igjen? :)

Uff, det er helt jævlig når man ikke «merker» det direkte. Når hadde du siste UL? Vi hadde hatt UL 9+4, alt var ok. På 11+1 hadde vi ny UL, hvor MA ble fastsatt ca til 10+4 :( Hvor fort ting kan endre seg, har virkelig røska et stabilt underlag vekk fra vårt fundament :( Selv om jeg er «glad» for at naturen ryddet opp selv — så tenker jeg også «hva om det var blodet mitt? Hva om jeg stressa for mye??» etc :(

Når blir det ny prøving? Er dere i gang igjen? :)

Huff! Ja det er helt jævlig! Følte også at alt var min feil.
Hadde tidlig UL i uke 9.

Vi prøver på nytt nå. Kan teste den 25/12 så er veldig spent. Har ingen symtomer denne gangen slik jeg hadde i dagboken så tror vi har bommet.

Back
Topp