Dagbok - alle gode ting er 3?

Så utrolig spennende! Det kan virke som du har hatt EL ja, men jeg hadde fortsatt å teste et par dager til bare for å være sikker at du ikke går litt opp og ned sånn som jeg kan gjøre. Og at den ble positiv etter 5 minutter er jo positivt - for det tyder på at EL er/var i nærheten hvertfall! :) Dette blir skikkelig spennende fremover - jeg har en god følelse på denne PP'en din :Heartred
 
Så utrolig spennende! Det kan virke som du har hatt EL ja, men jeg hadde fortsatt å teste et par dager til bare for å være sikker at du ikke går litt opp og ned sånn som jeg kan gjøre. Og at den ble positiv etter 5 minutter er jo positivt - for det tyder på at EL er/var i nærheten hvertfall! :) Dette blir skikkelig spennende fremover - jeg har en god følelse på denne PP'en din :Heartred

Ja, må jo teste hele helgen, nå! Håper jo det er el i dag, for da blir ventetiden så kort :D Håper magefølelsen din stemmer :Heartpink
 
Spennende at du også går for nr. 3. Kan hende jeg legger mer merke til det nå som jeg selv prøver på nr 3, men synes det er veldig mange her inne som prøver på nr. 3,4 eller 5 :)
Er mange som bruker lang tid på nr 3 tydligvis huff, ikke lett. Begge gutta mine prøvde jeg ikke på engang :) nå som jeg prøver funker det ikke
 
Ja, må jo teste hele helgen, nå! Håper jo det er el i dag, for da blir ventetiden så kort :D Håper magefølelsen din stemmer :Heartpink

Det er jeg enig i - håper EL'en din er i dag :) Hvordan er det med tanke på babydans da? For min del kjenner jeg at det er helt fint å få EL om noen dager, for vi har såvidt begynt å ha annenhver dag, så jeg føler meg ikke helt klar for at jeg skulle få positiv EL-test i dag (fikk ikke det heller da, så da slipper jeg å tenke på det, hehe).
 
Er mange som bruker lang tid på nr 3 tydligvis huff, ikke lett. Begge gutta mine prøvde jeg ikke på engang :) nå som jeg prøver funker det ikke
Her brukte jeg nesten ett år på førstemann, mens det har gått relativt kjapt deretter. Håper jo nåværende på, pp4, blir min siste.
 
Det er jeg enig i - håper EL'en din er i dag :) Hvordan er det med tanke på babydans da? For min del kjenner jeg at det er helt fint å få EL om noen dager, for vi har såvidt begynt å ha annenhver dag, så jeg føler meg ikke helt klar for at jeg skulle få positiv EL-test i dag (fikk ikke det heller da, så da slipper jeg å tenke på det, hehe).
Har bare rukket 3 runder siden tr forsvant, men det blir jo ca annenhver dag. Vi hadde oss en runde i går, og det blir også i dag og, så jeg tror det skal gå greit. Må for sikkerhets skyld få lokket mannen med på enda en runde i morgen og, men han pleier ikke å være vond å be :p
 
Ville også fortsatt å teste gjennom helgen for å være sikker :) Blir spennende dager da :D Heier på gullegget :smiley-bounce016
 
Har bare rukket 3 runder siden tr forsvant, men det blir jo ca annenhver dag. Vi hadde oss en runde i går, og det blir også i dag og, så jeg tror det skal gå greit. Må for sikkerhets skyld få lokket mannen med på enda en runde i morgen og, men han pleier ikke å være vond å be :p

Det høres ut som at det skal holde da :) Vi kommer til å holde oss til annenhver dag denne PP'en, for jeg vet ikke hvor raskt mannen rekker å få god sæd :p Tenker det holder med annenhver dag for vår del hvertfall ;) Nyt helgen, så gleder jeg meg til å følge med fremover - dette MÅ være måneden vår og med Frk1991 som sender babystøv til oss, så må vi bare komme oss i termingruppen for februar :Heartpink
 
CD 11 og muligens el i dag?

Det kan se ut som at jeg har gått glipp av LH-toppen denne gangen. I går var testene like sterke som de pleier å være dagen før positiv test. Den siste testen min ble tatt rundt kl.13, men siden jeg er på hytten og ikke har tatt alle testene med meg, lot jeg være å ta flere tester den dagen, for å spare til resten av helgen. Har tatt 3 tester i dag, og alle blir svakere og svakere. I dag har jeg også hatt murringer i både mage og korsryggen. Murringer hadde jeg også i går på CD10. Jeg lurer veldig på om jeg hadde fått positiv test hvis jeg hadde tatt en test på ettermiddag/kveld i går.

Forventet el er på CD 12 eller 13, så det var ikke veldig mye tidligere, men utrolig irriterende at jeg kanskje ikke fikk med meg positiv el-test. Jeg får bare fortsette å teste gjennom helgen og se hva som skjer.

Jeg forventet egentlig at neste test etter den jeg har ringet rundt skulle bli positiv, men heretter blir det bare svakere og svakere tester. Etter at den tørket, er testen jeg ringet rundt blitt positiv, men den er jo såklart ugyldig etter 5 minutter.


Rart å se, for jeg lurer på om akkurat det samme har skjedd meg. La ut en post på det i en eggløsningstest tråd tidligere i kveld..
Har veldig stabil syklus på 26-27 dager og lurer på om jeg hadde eggløsning Pp CD 12 sånn som jeg normalt skulle hatt, for testene mine steg veldig da, men jeg testet sjeldent.. stort sett med 12 timer eller mer mellomrom. Også har de sunket drastisk igjen, så jeg lurer på om jeg gikk glipp av å fange LH toppen:shifty:
Legger ved min testrekke og selv om kvaliteten blir dårligere...
 

Vedlegg

  • 62565FAB-AAF5-48B6-8DA0-F8BAC44A3611.png
    62565FAB-AAF5-48B6-8DA0-F8BAC44A3611.png
    109,4 KB · Visninger: 49
  • D96B342C-A8DE-447D-A0F9-71ECF6401D8D.png
    D96B342C-A8DE-447D-A0F9-71ECF6401D8D.png
    109,7 KB · Visninger: 50
Mange har du? 2? 11 mnd u/prevensjon her men pp2:)
Har bare 2 barn, men har også hatt en SA. Etter den første, tok lang tid, har jeg altså blitt gravid to ganger ganske kjapt.

Har dere bedt om noe utredning? Eller er det sånn at du vet med sikkerhet at dere har bommet de 9 andre mnd du har gått uten prevensjon?
 
Rart å se, for jeg lurer på om akkurat det samme har skjedd meg. La ut en post på det i en eggløsningstest tråd tidligere i kveld..
Har veldig stabil syklus på 26-27 dager og lurer på om jeg hadde eggløsning Pp CD 12 sånn som jeg normalt skulle hatt, for testene mine steg veldig da, men jeg testet sjeldent.. stort sett med 12 timer eller mer mellomrom. Også har de sunket drastisk igjen, så jeg lurer på om jeg gikk glipp av å fange LH toppen:shifty:
Legger ved min testrekke og selv om kvaliteten blir dårligere...
Dette ser jo veldig likt ut! Det er mulig du ville fått positiv seinere på dagen på cd12. Den siste på cd12 var ca slik mine pleier å være rett før positiv test. Har ikke tatt ny test ennå, men er veldig spent på neste el-test seinere i formiddag. For et sammentreff, da!
 
Dette ser jo veldig likt ut! Det er mulig du ville fått positiv seinere på dagen på cd12. Den siste på cd12 var ca slik mine pleier å være rett før positiv test. Har ikke tatt ny test ennå, men er veldig spent på neste el-test seinere i formiddag. For et sammentreff, da!


Ja, veldig sammentreff :hilarious:
Mine er fortsatt supersvake idag på CD 15, så det må jo bare være det som har skjedd!?
Har ingenting å sammenligne med for det er første prøveperiode jeg prøver eggløsningstester, men da har jeg vel testet for sjeldent jeg da..:shy:
Har googlet meg ihjel og det virker jo egentlig som det er ganske vanlig å ikke finne toppen hos noen, selv om de har hatt eggløsning til rett tid.
 
Ja, veldig sammentreff :hilarious:
Mine er fortsatt supersvake idag på CD 15, så det må jo bare være det som har skjedd!?
Har ingenting å sammenligne med for det er første prøveperiode jeg prøver eggløsningstester, men da har jeg vel testet for sjeldent jeg da..:shy:
Har googlet meg ihjel og det virker jo egentlig som det er ganske vanlig å ikke finne toppen hos noen, selv om de har hatt eggløsning til rett tid.
Jeg pleier å ha korte lh-topper, og om jeg får positiv på formiddagen, er testen ofte negativ igjen på kvelden. Akkurat nå klarer jeg ikke å forstå hva jeg tenkte da jeg fant ut at jeg skulle vente et døgn med neste test:bag:

Har du hatt noen andre tegn på el?
 
Jeg pleier å ha korte lh-topper, og om jeg får positiv på formiddagen, er testen ofte negativ igjen på kvelden. Akkurat nå klarer jeg ikke å forstå hva jeg tenkte da jeg fant ut at jeg skulle vente et døgn med neste test:bag:

Har du hatt noen andre tegn på el?

Nei vet ikke hva jeg heller tenkte på, men jeg hadde jo ikke gjort det før, og håpte vel jeg var en av de med lang topp, også var jeg på jobb, og da orket jeg ikke å styre med å teste der.

Ja! Jeg hadde slim som jeg kunne strekke flere meter føles det som og med bittelitt rosa blod i, så jeg regner med det var eggløsningsslim. Det var CD11/12:happy:
 
Har bare 2 barn, men har også hatt en SA. Etter den første, tok lang tid, har jeg altså blitt gravid to ganger ganske kjapt.

Har dere bedt om noe utredning? Eller er det sånn at du vet med sikkerhet at dere har bommet de 9 andre mnd du har gått uten prevensjon?
Vi har ikke prøvd di 9 mnd. Grunnet ulike ting men heller ikke vært forsiktig, mannen lå med infeksjon i armen og opererte en del gg fra nov-feb så har ikke hatt regelmessig sex men i sommer og høst hadde vi det. Men først nå siden mars vi har hatt det ofte v/eggeløsning. Jeg har vært hos gyno, han mener alt ser bra ut. Skal tilbake i august om jeg ikke er gravid. Så får vi se, begynner bli eldre jeg å.
 
1 dpo?

El-testene blir svakere og svakere, el-slim er borte og murringene har forsvunnet. Har ikke flere tester med meg, men har enda to til som venter på meg når jeg kommer hjem i morgen formiddag. Tok den siste testen nå nettopp, og den var enda svakere enn testen jeg tok i formiddag. Er litt usikker på om jeg skal ta begge de to siste testene i morgen, eller om jeg skal ta en på søndag og en på mandag.

Kan alltids kjøpe nye el-tester på apoteket, men det er litt kjedelig å kjøpe mange tester hvis jeg egentlig er i dpo-land.
 
Vi har ikke prøvd di 9 mnd. Grunnet ulike ting men heller ikke vært forsiktig, mannen lå med infeksjon i armen og opererte en del gg fra nov-feb så har ikke hatt regelmessig sex men i sommer og høst hadde vi det. Men først nå siden mars vi har hatt det ofte v/eggeløsning. Jeg har vært hos gyno, han mener alt ser bra ut. Skal tilbake i august om jeg ikke er gravid. Så får vi se, begynner bli eldre jeg å.
Da håper jeg at det bare er helt tilfeldig at det ikke har klaffet de gangene dere har truffet på el. Hvor gammel er du? Hvis du leser i tråden om godt voksne prøvere (35+), har jeg postet en undersøkelse om at alder ikke har så mye å si før nærmere 40, og selv da har man veldig gode sjanser :)
 
Så spennende med 1 DPO! Jeg tror du bare misset positiv EL-test og at du har hatt det. Bruk de to testene, en i morgen og en på mandag, men jeg regner med de begge er svake og at du er i DPO-land nå :)

Jeg troooor jeg kommer til å få positiv test i kveld, evt i morgen tidlig, så jeg håper at jeg føler etter deg i DPO-land ganske snart :)
 
Back
Topp