Dagbok - alle gode ting er 3?

8 dpo
Tempen gikk opp! Nå må den bare holde seg høy og fin lenge:smiley-angelic001

Første test ryker i morgen. Vi er på hytte med svigers nå, og jeg skal kjøre en svipptur hjem i dag for å hente litt klær og selvfølgelig testene. Hadde jeg hatt test tilgjengelig i dag, hadde jeg tatt en i morges :D
Så spennende, Nuuni! Krysser fingrene for deg ❤️
 
Hvordan gikk testingen? :Heartpink
Det ble ingen testing i dag. Jeg rakk ikke å dra hjem fra hytten for å hente testene i går, og siden vi likevel drar i morgen, får jeg heller smøre meg med tålmodighet :D

Tok en EL-test da, bare for å kunne dyppe noe:p Den var veldig negativ.
 
Det ble ingen testing i dag. Jeg rakk ikke å dra hjem fra hytten for å hente testene i går, og siden vi likevel drar i morgen, får jeg heller smøre meg med tålmodighet :D

Tok en EL-test da, bare for å kunne dyppe noe:p Den var veldig negativ.

Fortsatt fryktelig spennende! Krysser alt jeg har for dere :) Håper dere har hatt det fint på hyttetur? Klarer du å glemme testing, svangerskap og baby innimellom eller er det altoppslukende?
 
Fortsatt fryktelig spennende! Krysser alt jeg har for dere :) Håper dere har hatt det fint på hyttetur? Klarer du å glemme testing, svangerskap og baby innimellom eller er det altoppslukende?
Ventetiden ble veldig mye kortere når jeg gikk fra å jakte på EL til å plutselig være 5 dpo. Jeg har egentlig tenkt lite på prøvingen, nå er det heller ikke annet å gjøre enn å vente og se. Denne gangen har jeg ingen følelse for at det har klaffet, så mentalt prøver jeg å forberede meg på ny runde. Har allerede sendt mail til Hausken og bedt om en sjekk, så nå er jeg forberedt hvis TR dukker opp.
 
Tok hele 3 tester nå i formiddag etter at vi kom oss hjem fra hytten. Alle like negative :( På babyplan og onestep kan jeg skimte en skyggestrek, eller der streken skulle ha vært, men Rfsu er helt blenda. Tester på nytt i morgen :)
 
Skyggestreker (spesielt to!) gir håp :) Kan du legge ut bilde?
Rakk ikke å ta bilde før jeg skulle ut igjen, men den streken er bare "synlig" annenhver gang jeg ser på den :D Har ikke særlig tro, altså
 
1 uke til termin!
Eller, det skulle vært slik. Dette blir den andre terminen jeg passerer i år uten å være gravid igjen. Jeg klarer ikke å være sint, ikke trist, ikke noe.
Tenker på deg ❤️
Den 29.7 passerer jeg tredje og siste termin ❤️
 
Tok hele 3 tester nå i formiddag etter at vi kom oss hjem fra hytten. Alle like negative :( På babyplan og onestep kan jeg skimte en skyggestrek, eller der streken skulle ha vært, men Rfsu er helt blenda. Tester på nytt i morgen :)

Rfsu er jo ikke spesielt sensitiv da o_O
Spennende, håper for deg ❤️
 
3 stk blenda tester i dag, 11 dpo. De to første testene ble tatt på morgenurin.

Tempen steg veldig, men det kan ha med temperaturen på soverommet å gjøre. Vi måtte til slutt finne frem en bordvifte for å klare å sovne.

Jeg har sett gjennom alle mine tidligere tempegrafer, og det er tydelig at tempen begynner å synke 12 dpo når jeg ikke har vært gravid. Føler morgendagen blir avgjørende, selv om jeg egentlig ikke tror det har klaffet denne gangen. Det eneste positive må vel være at jeg har fått mer normal lengde på syklusen.
 
Tenker på deg ❤️
Den 29.7 passerer jeg tredje og siste termin ❤️
Ååh, dette er så urettferdig!♥️ Heldigvis er jeg helt sikker på at vi kommer i mål en eller annen gang♥️
 
Rfsu er jo ikke spesielt sensitiv da o_O
Spennende, håper for deg ❤️
Nei, jeg er virkelig ikke glad i den testen. Dette har heldigvis den siste strimmelen jeg hadde igjen av Rfsu :D
 
12 dpo

Synkende temperatur og negativ test. Er visst bare å gjøre seg klar for PP16.
 
Endelig tilbake!

Etter at jeg klarte å logge meg ut fra brukeren min Nuuni, klarte jeg ikke å logge meg inn igjen. Fikk feilmeldinger om at e-postadressen ikke var registrert, og kontaktet forumansvarlig. Jeg har to brukere her, så det endte opp med at begge brukerne ble slått sammen.

Så her er jeg på nytt, samme dame, nytt (gammelt) nick og bilde :D
 
Og så over til den gøye nyheten!
For en uke siden testet jeg positivt, så her er det ventet et lillesøsken i mai '22!:smiley-bounce016

Fikk 2-3 på digital på tirsdag da jeg var 3+6, så jeg har litt mer troen denne gang. Enn så lenge prøver jeg ihvertfall å late som om jeg ikke er gravid, slik at det blir litt lettere hvis det ikke går denne gangen heller.
 
Back
Topp