Dagbok - alle gode ting er 3?

Må le, for el-testen var nesten blenda :hilarious: Til gjengjeld har jeg fått masse el-slim, så det nærmer seg noe iallefall.
 
Fått scoren "high" på begge dagens tester, den siste på 1,18 :D

Må ta en ny test i kveld for å se på stigningen. Hvis dette fortsetter blir det positiv test kanskje i morgen:joyful:
 
Wooohoo! :D
Bilder!!
Den øverste er fra i går kveld, så den er tørket. Den nederste er på morgenurin. Måtte tisse rundt 03:30 i natt, men det ble likevel nesten 3,5 timer mellom dobesøkene.

Er veldig spent på testene i dag! Kommer til å ta en til lunsj, rundt kl. 11, og neste rundt kl. 14.

Er forresten på CD12 i dag, så om dagens tester blir de sterkeste, er syklusen veldig godt i rute :D

IMG_20200911_071904427.jpg
 
Den øverste er fra i går kveld, så den er tørket. Den nederste er på morgenurin. Måtte tisse rundt 03:30 i natt, men det ble likevel nesten 3,5 timer mellom dobesøkene.

Er veldig spent på testene i dag! Kommer til å ta en til lunsj, rundt kl. 11, og neste rundt kl. 14.

Er forresten på CD12 i dag, så om dagens tester blir de sterkeste, er syklusen veldig godt i rute :D

Vis vedlegget 335223
Ååå så nære :D Spennende <3
 
Positiv test til lunsj :smiley-bounce015 Reiser på hyttetur uten mannen i dag, men vi rekker en liten runde før jeg blir plukket opp :D
 
CD 13 og EL i dag :) Har vært skikkelig kvalm i et døgn nå, type har trodd jeg må kaste opp flere ganger. Nå har jeg tatt en prostafen, og nå har det roet seg ned. Forrige gang jeg var kvalm under EL ble jeg gravid, så nå håper jeg dette grusomme døgnet gir litt avkastning:joyful:
 
3 dpo
Har hatt litt kremete CM enkelte ganger, såpass at jeg har merket at det har kommet. Det er alt for tidlig å trekke noen konklusjon ut av det, men helt bakerst i hodet klarer jeg ikke helt å glemme at jeg hadde mye kremete CM før positiv test forrige gang:bag::p

Prøver helst å ikke forholde meg til at jeg er i dpo-land og at dommedagen kommer allerede neste uke. Klarer verken å se for meg at jeg får positiv test eller at TR kommer, for det sistnevnte er så helt forferdelig bare å prøve å tenke på. Kanskje like greit at det er en hel uke til jeg tar første test? :joyful:
 
Last edited by a moderator:
3 dpo
Har hatt litt kremete CM enkelte ganger, såpass at jeg har merket at det har kommet. Det er alt for tidlig å trekke noen konklusjon ut av det, men helt bakerst i hodet klarer jeg ikke helt å glemme at jeg hadde mye kremete CM før positiv test forrige gang:bag::p

Prøver helst å ikke forholde meg til at jeg er i dpo-land og at dommedagen kommer allerede neste uke. Klarer verken å se for meg at jeg får positiv test eller at TR kommer, for det sistnevnte er så helt forferdelig bare å prøve å tenke på. Kanskje like greit at det er en hel uke til jeg tar første test? :joyful:
Føler veldig med deg. Er livredd for at det ikke skal gå veie denne runden, så vi får vel stålsette oss før første test :banghead:
 
Back
Topp