Dagbok - alle gode ting er 3?

Sender deg masse babystøv til neste PP, nå er det din tur Nuuni! ❤️
 
8+1 allerede! Går fort og sakte på samme tid :wacky: 2 uker til TUL nå :rolleyes:
Fort og sakte, ja! Den følelsen husker jeg :joyful: Håper de neste to ukene ihvertfall går fort:)
 
Ønsker deg masse, masse lykke til i neste prøveperiode. Kommer til å følge spent med!
Sender masse babystøv og har troen på at det blir måneden din ♡
 
Ønsker deg masse, masse lykke til i neste prøveperiode. Kommer til å følge spent med!
Sender masse babystøv og har troen på at det blir måneden din ♡
Tusen takk:Heartred Jeg følger spent med på testene dine og håper du får en fin og tydelig strek i morgen.
 
Håper du har en fin dag og så tenkte jeg på at jeg synes du skal unne deg noe ekstra godt denne uken, det fortjener du :Heartpink
Du er så god:Heartred På fredag skal jeg på blåtur med jobben, og i stede for å skjule en graviditet, slår jeg håret helt ut! Håper dette blir siste festen på en stund:joyful:
 
Du er så god:Heartred På fredag skal jeg på blåtur med jobben, og i stede for å skjule en graviditet, slår jeg håret helt ut! Håper dette blir siste festen på en stund:joyful:

Jeg hadde så lyst at vi skulle havne i samme termingruppe, men nå heier jeg frem en liten marsspire som klamrer seg fast hele veien! :Heartred Og jeg synes det høres helt supert ut den planen du har lagt ;) Tenk så mye mer stress det ville vært å måtte skjule det, komme med unnskyldninger osv. Nei, nå må du bare kose deg og slå håret helt ut ja! Du kommer kanskje til å føle deg litt sånn dagen etter :schocked028 :joyful: Så spennende! Kjenner jeg gleder meg til å høre hvor dere skal og hva dere har gjort :)
 
Denne gangen er tanten grusom:dead: Har knasket Ibux til den store gullmedaljen og samtidig er jeg både trøtt og kvalm hele tiden. Håper virkelig i morgen er den siste dagen hun er her på veldig lenge!
 
Last edited by a moderator:
Denne gangen er tanten grusom:dead: Har klasket Ibux til den store gullmedaljen og samtidig er jeg både trøtt og kvalm hele tiden. Håper virkelig i morgen er den siste dagen hun er her på veldig lenge!

Sånn var det for meg forrige PP og PP'en etter ble jeg gravid, så dette tolker jeg som et godt tegn ;)
 
Sånn var det for meg forrige PP og PP'en etter ble jeg gravid, så dette tolker jeg som et godt tegn ;)
Åh, da håper jeg virkelig at jeg får belønning for denne månedens tr-strev :D
 
Nå er jeg kommet til CD 7 og er på tredje dag med spotting. Vanligvis er TR helt ferdig på cd4. I dag kom det også bittelitt friskt blod. Håper virkelig dette bare er tilfeldig og at resten av syklusen går som normalt. Tenkte å begynne å teste etter el i morgen, så håper spottingen gir seg nå!
 
Har hatt minimalt med tegn på el denne gangen, og til tross for at jeg har drukket grapefruktjuice, har jeg kun har el-slim to dager. Testene har vært veldig svake, men i går fikk jeg en score som tilsvarer slik testene er rett før eller rett etter positiv test. Har hatt mye vondt i korsryggen i hele går, i natt og i morges. Har måttet ta Paracet flere ganger. Kvalmen er også tilbake :( Denne syklusen herjer hormonene virkelig vilt!

Her er testene hittil, og håper på positiv test i kveld :D
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200621-112109.png
    Screenshot_20200621-112109.png
    79,3 KB · Visninger: 66
Har hatt minimalt med tegn på el denne gangen, og til tross for at jeg har drukket grapefruktjuice, har jeg kun har el-slim to dager. Testene har vært veldig svake, men i går fikk jeg en score som tilsvarer slik testene er rett før eller rett etter positiv test. Har hatt mye vondt i korsryggen i hele går, i natt og i morges. Har måttet ta Paracet flere ganger. Kvalmen er også tilbake :( Denne syklusen herjer hormonene virkelig vilt!

Her er testene hittil, og håper på positiv test i kveld :D

Ser ut som det nærmer seg :Heartpink
 
Fortsatt ingen positiv test her hos meg. Den sterkeste testen ble tatt i går ettermiddag, men på kvelden var teststreken knapt synlig igjen. Veldig rart med disse el-smerter i helgen, for det var ikke noe småtteri!

Beregnet el var på lørdag, så det er jo godt mulig el bare har blitt litt forskjøvet.

Fortsetter å teste fremover, men snart må jeg bestille nye el-tester.
 
Så spennende dager du er i, Nuuni :) Kan det ha vært at EL har vært uten at det har blitt fanget opp av testene? Kanskje det var på natten? Positivt med EL-symptomer da! :)
 
Så spennende dager du er i, Nuuni :) Kan det ha vært at EL har vært uten at det har blitt fanget opp av testene? Kanskje det var på natten? Positivt med EL-symptomer da! :)


Jeg håper nesten at el har vært, men tør ikke la være å teste videre utover i uken. Har følt meg helt rar og kvalm nesten hele denne pp'en, så alt er liksom så annerledes. Har begynt på ferien nå, men barna har enda en uke igjen i bhg, så det blir uansett mye tid til aksjer :D Det er likevel en god sjanse for at testen var positiv på lørdag, for da gikk det 1,5 døgn mellom testene. Fikk knapt synlig teststrek fredag formiddag og neste test ble tatt lørdag kveld.

De siste årene har jeg også mistet mens/fått forskjøvet el rett før semesteravslutning på jobb, så det kan hende el kommer om en ukes tid eller noe sånt.
 
Jeg håper nesten at el har vært, men tør ikke la være å teste videre utover i uken. Har følt meg helt rar og kvalm nesten hele denne pp'en, så alt er liksom så annerledes. Har begynt på ferien nå, men barna har enda en uke igjen i bhg, så det blir uansett mye tid til aksjer :D Det er likevel en god sjanse for at testen var positiv på lørdag, for da gikk det 1,5 døgn mellom testene. Fikk knapt synlig teststrek fredag formiddag og neste test ble tatt lørdag kveld.

De siste årene har jeg også mistet mens/fått forskjøvet el rett før semesteravslutning på jobb, så det kan hende el kommer om en ukes tid eller noe sånt.

Ettersom det gikk halvannet døgn mellom testene i helgen + alle symptomene du hadde, så tror jeg nesten at EL var i helgen eller er i dag, men at testen ville vært positiv i helgen. Ville ikke latt være å teste jeg heller, men kjørt på med annenhver dag uansett 1 uke til kanskje..
 
Ettersom det gikk halvannet døgn mellom testene i helgen + alle symptomene du hadde, så tror jeg nesten at EL var i helgen eller er i dag, men at testen ville vært positiv i helgen. Ville ikke latt være å teste jeg heller, men kjørt på med annenhver dag uansett 1 uke til kanskje..
Hvis jeg tar en test hver ettermiddag, holder lageret mitt ca en uke. Hvis testene bare blir svakere og svakere får jeg bare gå ut i fra at el har vært. Blir ekstra spennende rundt beregnet IKM da, siden jeg ikke helt vet når IKM egentlig skal være:rolleyes:
 
Back
Topp