Dagbok - alle gode ting er 3?

Jeg håper jo sterk strek gir større sjanse, men har blitt gravid tidligere med helt "vanlig" positiv test, så det kan hende jeg bare var heldig med timingen på testingen denne gangen.

Jeg har ikke tenkt så mye på om det ikke klaffer for alle. Det er selvfølgelig veldig kjedelig hvis en av oss blir stående med bare negative tester. Er jo ikke stort annet å gjøre enn å innfinne seg med det, men likevel ikke noe gøy. Vi får heller bare håpe og håpe, så får vi prøve å ikke ta sorgene på forskudd:Heartred

Ikke tenkt så mye på det jeg heller.
Er jo bare sånn det er med denne prøvingen, at det ikke er sikkert det klaffer. Det er jo kjipt, men det er jo bare sånn det er. Man blir jo selvfølgelig skuffet uansett.

Nå har ikke jeg prøvd så lenge, så er fortsatt innfunnet med at dette kan ta litt tid. Uansett blir man jo skuffet der og da.

Får bare ta det som det kommer, og håpe ♡


Godt å høre at du ble gravid med vanlig strek også ;) Det er sant som dere skriver, det er jo ingenting annet å gjøre enn å innfinne seg med det. Det er jo ingens skyld om en ikke blir gravid og jeg tror alle unner hverandre å bli det, så vi får bare glede oss på hverandres vegne :) Hadde bare vært så kjipt å bli igjen i prøveforumet og dere går videre. Men uansett blir det veldig gøy å følge med videre, et svangerskap er jo så spennende det også :) Og skuffelsen går jo over, jeg er veldig innstilt på at jeg skal begynne på letrozole og det skjer først i neste PP, så gleder meg veldig til det.
 
Stikker innom for å si hei, og lurer på hvordan deg går? ❤️
 
Hvordan går det med deg Nuuni? :)
Stikker innom for å si hei, og lurer på hvordan deg går? ❤️
Hei! Så koselig at dere stikker innom! Har tatt meg litt pause fra forumet, eller det vil si, har bare lest og ikke skrevet særlig før i dag.
Er 6 dpo og har absolutt ingen symptomer. Ingen murringer eller noe som helst annet. Tar det egentlig som et godt tegn, for har hatt massevis av murringer de andre ppene :)

Har ingen spesiell følelse denne runden, men siden det ble aksjer hver dag, utenom én rundt el, er det rart hvis det ikke skal gi resultater. Vet jo at man bare har sånn 20% sjanse hver mnd, men likevel:joyful:

Ellers er livet ganske godt med deilig vær og fra og med kommende uke, avslapping på jobb. Standpunktkaraktene er satt, så nå skal vi ha fokus på det sosiale med ungdommene mine.

Har dere det bra??

Jeg må rett inn og snike i dagbøkene deres:joyful:
 
Hei! Så koselig at dere stikker innom! Har tatt meg litt pause fra forumet, eller det vil si, har bare lest og ikke skrevet særlig før i dag.
Er 6 dpo og har absolutt ingen symptomer. Ingen murringer eller noe som helst annet. Tar det egentlig som et godt tegn, for har hatt massevis av murringer de andre ppene :)

Har ingen spesiell følelse denne runden, men siden det ble aksjer hver dag, utenom én rundt el, er det rart hvis det ikke skal gi resultater. Vet jo at man bare har sånn 20% sjanse hver mnd, men likevel:joyful:

Ellers er livet ganske godt med deilig vær og fra og med kommende uke, avslapping på jobb. Standpunktkaraktene er satt, så nå skal vi ha fokus på det sosiale med ungdommene mine.

Har dere det bra??

Jeg må rett inn og snike i dagbøkene deres:joyful:
Så spent på de neste dagene, sender babystøv til dere alle sammen!

I dag tipper jeg 7+0 :D Hadde brunt utflod på fredag, og ubehag i magen. Heldigvis har det gått over ser det ut som det var uskyldig :)
 
Blenda test i dag, 10 dpo. Tror egentlig det bare er å vente på TR for min del. Brukte test med 10 mlU/ml, så om det hadde vært noe der, hadde det nok vist.
 
Blenda test i dag, 10 dpo. Tror egentlig det bare er å vente på TR for min del. Brukte test med 10 mlU/ml, så om det hadde vært noe der, hadde det nok vist.

Ånei, så utrolig kjipt :( Hadde sånn troen på at du kom til å få positiv test :Heartred Jeg har fortsatt troen på at det går - så krysser alt jeg har for at du får positiv test :Heartred
 
Ånei, så utrolig kjipt :( Hadde sånn troen på at du kom til å få positiv test :Heartred Jeg har fortsatt troen på at det går - så krysser alt jeg har for at du får positiv test :Heartred
Takk:Heartred Alt håp er jo ikke ute før TR er her, men har ikke helt troen. Håper på bedre test i morgen :)
 
Takk:Heartred Alt håp er jo ikke ute før TR er her, men har ikke helt troen. Håper på bedre test i morgen :)

Helt enig! Bedre test i morgen :) Har lagt ut endel av mine tester i dagboken nå, var veldig forskjell på fargen/styrken og fra merke til merke. Glad jeg tok flere, for det var stor forskjell synes jeg.
 
Hvordan går det Nuuni? :Heartpink
Her er det ikke stort som skjer. Venter på at TR skal kicke inn i kveld eller i morgen. Er 13 dpo i dag og har vekslet mellom 12 og 13 dagers lutealfase. Ser med glede at det er blitt opprettet IKM for uke 27 :)
 
Har du testet noe mer da? Jeg håper fortsatt for deg og har såååå lyst at du skal bli med til februarbabyene :Heartred
Jeg har faktisk ikke testet mer siden fredag, 11 dpo. Først i dag innså jeg at selv om testen var negativ på fredag, betyr det ikke automatisk at jeg ikke er gravid:woot: Har googlet meg opp og ned, og joda, det er en sjanse for at jeg er gravid. Likevel har jeg fått positive tester 9 og 10 dpo med mine andre barn, så har liksom tenkt at jeg er sånn som produserer hCG tidlig.

Er hjemme tidlig fra jobb i morgen, så om det ikke er noe tegn til tanten innen da, må jeg nok ta en test.

Har ingen symptomer, verken på graviditet eller tr. Litt svak murring i magen, men ikke noe vondt. I morgen tipper jeg at jeg er mye klokere :D
 
Jeg har faktisk ikke testet mer siden fredag, 11 dpo. Først i dag innså jeg at selv om testen var negativ på fredag, betyr det ikke automatisk at jeg ikke er gravid:woot: Har googlet meg opp og ned, og joda, det er en sjanse for at jeg er gravid. Likevel har jeg fått positive tester 9 og 10 dpo med mine andre barn, så har liksom tenkt at jeg er sånn som produserer hCG tidlig.

Er hjemme tidlig fra jobb i morgen, så om det ikke er noe tegn til tanten innen da, må jeg nok ta en test.

Har ingen symptomer, verken på graviditet eller tr. Litt svak murring i magen, men ikke noe vondt. I morgen tipper jeg at jeg er mye klokere :D

Det er utrolig spennende fortsatt synes jeg da.. Gleder meg til du tester etterpå :) Det trenger absolutt ikke bety at du ikke er gravid nei, for noen produserer hcg sent hvis egget festet seg senere feks. Bare se på Villblomsten og meg. Vi hadde jo EL samme dag, men jeg fikk positiv tidligere. Det betyr bare at egget festet seg tidligere enn henne. Men babyen er der fortsatt like mye :) Så jeg krysser virkelig alt jeg har for at du får positiv test i dag :Heartred
 
14 dpo og helt blenda test i dag. Ikke en gang en antydning til skygge. Har begynt å spotte bittelitt, så tr kommer nok når som helst. Hadde ikke sett for meg at dette kom til å ta så lang tid som det har gjort nå.
 
Da har tanten meldt sin ankomst. Om ikke annet, er jeg fornøyd med 13,5 dagers lutealfase. IKM uke 27, her kommer jeg!
 
Back
Topp