Plutselig får jeg ikke opp den øverste kolonnen hvor bilder og dagbøker ligger??? Noen som vet hva som skjer??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Plutselig får jeg ikke opp den øverste kolonnen hvor bilder og dagbøker ligger??? Noen som vet hva som skjer??
Jeg bruker kun app.. alltid hatt tilgang til dette før..
Ja jeg får gjøre det. Syns bare jeg leste en plass at dette ikke bare gjaldt meg, så kanskje noen allerede har fått svarSend en melding til hun som er ansvarlig for gruppen?
Eller finnes det en Q&A her? Beklager jeg ikke er til stor hjelp
Har kanskje iphone du? Funka fint på iPhone, men har ikke det lengerJeg får de opp. Så rart. Er dere inne på riktig sted? Må inn på juli og det er dagbøker og bilder helt øverst
Nei har Android mobil så det var jo veldig rart :sHar kanskje iphone du? Funka fint på iPhone, men har ikke det lenger
Jeg har forsøkt det uten hellNår jeg trykker meg inn i juli via fulgte tråder der så får jeg opp dette
Men når jeg går inn helt fra selve start og går inn på juli så kommer alt opp
Kan det være det som er med dere?
Det funker hos meg. Men gidder jo ikke gå den veien når jeg har lagra den som snarvei..Når jeg trykker meg inn i juli via fulgte tråder der så får jeg opp dette
Men når jeg går inn helt fra selve start og går inn på juli så kommer alt opp
Kan det være det som er med dere?
Nei da får du la vær å se bilder daDet funker hos meg. Men gidder jo ikke gå den veien når jeg har lagra den som snarvei..
Nei da får du la vær å se bilder da
?Det funker hos meg. Men gidder jo ikke gå den veien når jeg har lagra den som snarvei..
Om du ikke gidder å gå omveien så får du ikke sett bildene liksom..