Dag to [emoji848]

Tammy87

Betatt av forumet
Hei jenter
Det er meg igjen som maser [emoji23]
Hadde frisk klar blødning i går med litt lever klumper men INGEN smerter , var ikke noe i natt .. kom litt mørk rød brun utflod når jeg sto opp (kl12) , så stoppet det opp litt , nå har jeg fått blødninger igjen , men ingen smerter men litt murring.. lege i morgen ,så krysser kroppen på HCG verdien har steget og får time til tul for som bare det [emoji16]
Snakket med legevakt i går kveld og hun jeg pratet med der, hadde opplevd det samme med sine to graviditeter.,
Men er så rart dette skjer , kanskje det har noe med "menstiden " skulle ha vært for en uke siden , siden forrige mnd (feb)så fikk jeg brunt utflod bare , i tre dager ..
trenger noen oppkvikkende ord [emoji173]

Ikke opplevd det selv, men vet jo at mange har småblødninger uten at det betyr noe. Krysser fingrene for deg, og at du får TUL snart så du får slappet av litt.

Jeg hadde en liten blødning for 2 uker siden som ikke betydde noe. Jeg blødde igjen i går men så bankende hjerte på UL tidligere i uka og tror denne også er ufarlig.
Slimhinnene blir mer lettblødende i graviditeten. Lykke til!

Blødde i begge mine forge svangerskap, utan at det var noko gale. Kryssa fingrane for deg at alt står bra til med spira i magen din :)

Håper alt er bra med deg og spiren. Sender en klem. :)

Back
Topp