Puffen Elsker forumet 27 Feb 2009 #1 Jeg synes Dag Otto Lauritzen virker som en utrolig sympatisk person. Kom på det nå når jeg leste at han ver blitt Mesternes mester.
Jeg synes Dag Otto Lauritzen virker som en utrolig sympatisk person. Kom på det nå når jeg leste at han ver blitt Mesternes mester.
X x1x*Ammeliten* Gift med forumet 27 Feb 2009 #2 ja det er han,på tv og in real life[;)]Han er en kamerat av pappa faktisk[:)]
@dnim Forumet er livet 27 Feb 2009 #3 Ååååååå, at eg skulle vere so dum å gå inn på denne tråden[:@][:@][:@] Ser alltid det programmet i reprise eg.......
Ååååååå, at eg skulle vere so dum å gå inn på denne tråden[:@][:@][:@] Ser alltid det programmet i reprise eg.......
Eirin_3 Elsker forumet 27 Feb 2009 #4 Han er helt utrolig alltid positiv og energisk. Glad han tok seieren
Lejonet Gift med forumet 27 Feb 2009 #5 ORIGINAL: Eirin_3 Han er helt utrolig alltid positiv og energisk. Glad han tok seieren
Puffen Elsker forumet 27 Feb 2009 #6 ORIGINAL: @dnim Ååååååå, at eg skulle vere so dum å gå inn på denne tråden[:@][:@][:@] Ser alltid det programmet i reprise eg....... Unnskyld at jeg ødela for deg [:(]
ORIGINAL: @dnim Ååååååå, at eg skulle vere so dum å gå inn på denne tråden[:@][:@][:@] Ser alltid det programmet i reprise eg....... Unnskyld at jeg ødela for deg [:(]