Dag nr 2 hvor jeg er sengeliggende...

Iroim

Elsker forumet
... mer eller mindre....

Nå er jeg lei smerter... DRIIIIT LEI!

Hvor lenge skal jeg sjule hvor vondt jeg har, og bare smile og hjelpe alle andre!?

Skulle ønske kroppen min bare ble frisk og bra!

Leon fortjener en mor som orker å leke, trille tur og finne på ting med ham!

Dagens utblåsning! ...

ORIGINAL: Ciceline

Uff da, hørtes ikke bra ut... var det knea dine som ikke var helt bra?

Bekken og rygg, samt kneet...Nå er det bekken og rygg...[:'(]

Hei!Føler virkelig med deg,hadde også bekkenplager så vet hva du snakker om(selv om jeg aldri var sengeliggende da).
Vil gi deg en trøsteklem

Ammer du enda?

3-4 uker etter jeg sluttet å amme(ca. 1 1/2 mnd siden nå)ble plagene borte.Merker nesten ikke noe nå,bare hvis jeg er litt aktiv på håndball banen.

Jeg gjør jo så mye jeg kan...

2 ganger i uka til fysioterapaut som har spesialisert seg på bekken, 1 gang i uka til fysioterapaut som har spesialisert seg på kneet... Egentrening i den grad jeg klarer det...

Skal til mr av rygg og bekken i januar...

Fysioterapauten jeg bruker for bekkenplagene har samarbeid med manuell terapaut, kiropraktor osv...

JEG PRØVER! Men tar i mot råd altså...

ORIGINAL: scorpio

Hei!Føler virkelig med deg,hadde også bekkenplager så vet hva du snakker om(selv om jeg aldri var sengeliggende da).
Vil gi deg en trøsteklem

Ammer du enda?

3-4 uker etter jeg sluttet å amme(ca. 1 1/2 mnd siden nå)ble plagene borte.Merker nesten ikke noe nå,bare hvis jeg er litt aktiv på håndball banen.

Amme har jeg aldri gjort... Skal få satt inn hormon spiral nå, for å se om det kan lette på plagene...[8|]

Bare lei å ha vondt jeg nå.... Og håndballen ser jeg langt etter.. Gøy med vm da:=)

Takk for alle god bedringer!!!! Må bare få det ut et sted all denne frustrasjonen!!!!! Så dere må dessverre bli utsatt for sytingen min i dag...

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

syt så mye du bare vil snuppa[;)]. Trenger å få det ut også. Håper virkelig at du får det bedre altså. Ikke morsomt å gå konstant med vondt. Så jeg skjønner godt at du blir frustrert. Uansett så er du en KJEMPEGOD mamma for Leon uansett åssen form du er i, og jeg tror nok ikke han ville byttet deg for noen i verden[;)]. Masse klemmer

Føler meg ikke som en god mor når jeg ikke har trillet tur eller vært ute med ham på 1 uke..... Men det hjelper fra januar, da skal han jo til dagmamma og bli aktivisert litt.[:D]

ORIGINAL: Tinkaling

uff, vet hvordan det er. var der sjøl for noen dager siden. det hjelper å trene.
merker smerten har blitt litt mindre nå.

Dessverre hjelper det ikke å trene så mye for meg... Blir verre... Men jeg har endelig begynt å trene litt uten smerter.[;)]

Må bare spørre deg... hvor spilte du håndball? på halden?

Ja, men nå er det god over 10 år siden jeg spilte aktivt altså... Spilt bedrift kun etter det[:D]

prøvd fotsone? jeg ble tipset om det da jeg fikk bekkenplager... til og begynne med blåste jeg det bare bort, hadde ikke tro på det i det hele tatt... men plagene økte og til slutt  var jeg åpen for alt... dermed gikk jeg til fotsone 1 gang i 10 min ca... og bekkenet var så og si helt bra... så verdt et forsøk!!! 

ORIGINAL: litlå

prøvd fotsone? jeg ble tipset om det da jeg fikk bekkenplager... til og begynne med blåste jeg det bare bort, hadde ikke tro på det i det hele tatt... men plagene økte og til slutt  var jeg åpen for alt... dermed gikk jeg til fotsone 1 gang i 10 min ca... og bekkenet var så og si helt bra... så verdt et forsøk!!! 

Det skal jeg prøve

Huff, høres så fælt ut altså! God bedring til deg!!

ORIGINAL: Iroim

Ja, men nå er det god over 10 år siden jeg spilte aktivt altså... Spilt bedrift kun etter det[:D]

Ja da så... hihi, har spillt mot halden mange ganger serru[:D]

Ja da så... hihi, har spillt mot halden mange ganger serru[:D]

Men du spiller aktivt ennå???? Gammel er du da?? Og hvilket lag spiller du på?

Men du spiller aktivt ennå???? Gammel er du da?? Og hvilket lag spiller du på?

Tror jeg er ferdig med håndball nå, pga skader... spilte vel sist for 3 år siden, da armen gikk til hælvete(den jeg har operert nå) jeg er snart 25 og har spilt for østsiden, rolvsøy, fredrikstad og skjeberg... flytta litt på meg kan du si[:D]

Back
Topp