DAG - landstreff

mammanicken

Elsker forumet
Dette er hovedsakelig for å finne ut hvilken dag som passer best for alle. Om det blir et mammatreff, får vi innrette oss litt etter hva som passer best for de tilreisende [:)]

Jeg stemmer for babytreff på fredag og mammatreff på lørdag [:D]

Jeg stemte lørdag, men det kommer egentlig litt på det samme. Tenker at vi får prøve å innrette oss litt etter de tilreisende [:)]

Stemte lørdag jeg. Vet jo ikke når vi kommer til oslo på fredagen og det kan bli litt mye stress hvis vi skal komme oss på treff samme dagen i tillegg [:)]

Kan desverre ikke den lørdagen, men kos dere masse og vil,se bilder!!!

Om det bare blir ett treff er det lurest med lørdag tror jeg. Da får de tilreisende kommet seg litt som Moradi skriver [;)] Kunne evnt. møttes på kvelden i tillegg de som kan?

Lørdag [:D]

ORIGINAL: Cathee

Jeg stemmer for babytreff på fredag og mammatreff på lørdag [:D]

ORIGINAL: Minismurf

Om det bare blir ett treff er det lurest med lørdag tror jeg. Da får de tilreisende kommet seg litt som Moradi skriver [;)] Kunne evnt. møttes på kvelden i tillegg de som kan?

Enig [;)]

ORIGINAL: Annelise og Dennis

Enig [;)]

Det tenkte jeg ikke på, så stemte fredag, da trekker jeg tilbake fredagsstemmen min og gir den til lørdag [:)]

Jeg har sannsynligvis ikke sjangs til å værr m på mammatreff. Har jo ikke barnevakt i Oslo jeg:-/ vi vet jo ikke når flyet lander på fredagen og etter d må vi ta flytog til oslo s, så skal vi sjekke inn på hotellet, pakke ut litt greier, gjerne få litt mat i babyene. Kjenner jeg blir stressa av tanken på at d skal være på fredagen, så i det tilfellet så må jeg desverre melde avbud:-/

Når dere langveisfra faktisk kommer til Oslo, må vi som bor her innstille oss litt etter dere også syns jeg da..

Når dere langveisfra faktisk kommer til Oslo, må vi som bor her innstille oss litt etter dere også syns jeg da..

Jeg syns også vi bør ta hensyn til de, for de reiser langt for å være med. Å det er faktisk ikke bare bare å dra helt til snarøya.. Det er et stykke..

Det ser ut til at det blir lørdag, noe jeg også tenker på som det enkleste for alle parter [:)] Om det blir noe mammatreff, er det ikke snakk om noen fyllekule for min del i alle fall, og da går det an å gå ut et sted tidlig lørdag kveld å ta et par pils eller noe sånt [:)]

Jeg er åpen for fredag og lørdag jeg :) Men ikke søndag, da er jeg i stallen..

Ja syns vi burde instille oss etter de som kommer langtveisfra... Det er jo langt å dra, og man vil gjerne få satt fra seg ting på hotell/der man skal overnatte osv.. Så det forstår jeg godt.. Så sånn passe jo lørdag kanskje best for mange.. Med mindre folk kommer ned torsdag, og treffet er fredag..

Men Det er det samme for meg... Har stemt fredag, men stemmer likesågjerne lørdag og!!

Men nå ser det ut til at treffet ikke blir på snarøya da, men i oslo et sted :) Men like mye å installere seg på et hotell uansett...

Back
Topp