Dag 7 av 30DS

tuppa86

Forumet er livet
FÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRDI[:D][:D][:D]

Åh..så deilig at d gikk greit idag.. igår va ein TUNG dag... motivasjonen va bortevekke, og på første forsøk på å tren så mått æ gi mæ... hadd NULL motivasjon te å press mæ sjøl rætt og slætt.. kom mæ itj te første mageøvelsan eingang..
Så da bestæmt æ mæ for å gå opp å prøv igjen seinar... HEEELDIGVIS e æ sta!For kl 7 i går vart det ein tur ned på kjellerstua igjen..fortsatt ingen motivasjon ,men staheten min gjor at æ klart å gjennomfør herre gangen![:D]

Idag va heldigvis motivasjonen tebake!!Herre ska vi klar sammen snuppelupper!!![:D][:D] Godt å vit at nånn slit ilag me mæ, når motivasjonen ikke e helt på topp![:D]

ORIGINAL: Lillemoor

Også ferdig [:D]
ikke fått oppdatert for dag 6 og 7 for er hos typen og har bare iPhone med [8D] blir gøy å oppdatere for 3 dager i morgen [:D]
gikk trått i dag .. Syns min gikk treigt [&:]
men kom igjennom [:D]

MEn du kom igjennom - og DET e det absolutt viktigste ailltså[:D]

Dagens økt gjennomført [:D]
Tror jeg har klart å få strekk i rompa da[8D] haha! Kjennes ut som jeg skal få krampe der hele tiden..

Bare 3 dager igjen av del 1 [:D][:D]

gjennomflørt her og jah[:D] bare jeg er på dag 6 da! ligger en dag bak!
i dag var det fryktelig tungt! tante rød har meldt sin ankomst og da er bekkenet veeeeldig vondt[&o] måtte ta minipauser innimellom!
så for å kompansere med med den dårlige insatsen i dag har jeg bestemt meg for en mega sunn uke[:D] nulll snop, minimalt med fett, masse frukt og grøønt og MASSE vann!

Back
Topp