Dag 6

Gjørdis

Glad i forumet
Da er jeg kommet til rugedag 6, å synes tiden fram mot testing går såååååååå tregt[:'(]

Hvordan går det med dere andre rugere??

Spennende!
Merker du noe på kroppen??
Jeg er bare på rugedag 1 jeg... og tror hodet mitt har begynt å innbille seg symptomer allerede [:D]
Er kvalm og har ømme pupper, men d er vel heller bivirkninger av Progynova og Progestan [:-] hihi
Håper tiden frem til testing går fort fort fort [8D]
Når skal du teste da? Jeg tenkte å snikteste neste lørdag eller no.. blir vel den 23.mai d... da drar smabo bort og blir borte mange dager på kurs... og han vil gjerne være tilstede når jeg skal teste, søte mannen [:)]

ORIGINAL: MsRose

Spennende!
Merker du noe på kroppen??
Jeg er bare på rugedag 1 jeg... og tror hodet mitt har begynt å innbille seg symptomer allerede [:D]
Er kvalm og har ømme pupper, men d er vel heller bivirkninger av Progynova og Progestan [:-] hihi
Håper tiden frem til testing går fort fort fort [8D]
Når skal du teste da? Jeg tenkte å snikteste neste lørdag eller no.. blir vel den 23.mai d... da drar smabo bort og blir borte mange dager på kurs... og han vil gjerne være tilstede når jeg skal teste, søte mannen [:)]

Jeg er veeeeeeldig oppblåst og stinn i magen, vet ikke om jeg skal tolke det som ett bra eller dårlig tegn. Skal teste den26 tror jeg det var, men blir nok litt sniktesting før den tid, kansje i løpet av neste uke.
Lykke til[:)]

Er på dag 7 jeg.
Har faktisk vært flink.. Ikke leitet etter symptomer ennå.. Mye av grunnen er vel at forrige gang hadde jeg ingen symptomer.
SKal egentlig teste 19 mai. Men tenker at jeg gjerne tester 18 mai, dersom forsøket går bra skal jeg ha aktiv sykemelding (evt sm) pga mange tunge løft i løpet av arbeidsdagen. Men vil tilbake i jobb, litt kjedelig i lengden å gå hjemme..

Noen som vet hvor sikker testen er om en tar den en dag for tidlig?

Oisann jenter da nærmer det seg festing for noen av dere, jeg mener ikke festing på byen og slikt da[8D]

Følgerspent med på hvordan det går med dere rugerene nå[;)]

Dette er kjempespennende! Denne rugeperioden kan være ulidelig innimellom altså[8D] Jeg testet jo allerede på dag 9 jeg..Hehe! Litt utålmodig ja, men fant jo en ultrasvak strek på testen da. Håper spirene sitter hos dere alle nå jenter; jeg krysser fingrene for dere!

Masse lykke til[:D]

Lykke til jenter, dette er spennende!![:)]

ORIGINAL: tullemor79

Lykke til jenter, dette er spennende!![:)]

Back
Topp