Dag 6..

Mum3

Gift med forumet
..med noe som ser ut som omgangssyken.
-3,5 kg på 1 uke!
Snakka med legen på tlf i dag, og får akuttime der i morgentidlig dersom jeg fremdeles ikke greier å holde på noe mat.

Kan vel ikke være omgangssyken dette? Trodde det liksom gikk raskt over jeg.. Flere som har rast så fort ned i vekt? Gjorde legen noe med det?

Dagens syyyyyyyyytetråd fra meg!![:o]

Men magen henger på fremdeles da[;)] Så satser på at lillemann har det bra der inne.

Jeg hadde også omgangssyken for ikke så lenge siden.. Men da sa legen til meg at jeg ikke trengte bekymre meg, for fosteret var grådig og tok til seg den næringen d trengte, bare jeg fikk i meg litt væske om dagen. Jeg spydde vel i 3 dager ca, fikk ikke holdt på noe lengre enn en halvtime, men ingen skade skjedd, jeg gikk ned ett par kilo, men fosteret vokste som d skulle. Fikk beskjed at jeg måtte prøve å få i meg en skje med væske hvert 15 min, og satse på at d ble i kroppen.
Magen din så jo kjempe fin ut, så alt er nok strålende med nurket ditt[:)]

Lykke til[:D]

Hadde den driten i 5 dager..tok enda noen dager før magen var helt på topp igjen..grusomt[:'(]

God bedring [:)]

Dakar, mammis [:(] benny e fremdels ikke i form hain, heller, så d e et tøft virus herre gangen ja [:o] ta en tur t legen og få bekrefta at d ikke e nåkka ainna som plage dæ.. Nyyyyydelige magen din!!! [:)][:)] *snik litt*

Virker som det er mange som sliter med lignende for tiden, både oppkast og annet som varer lenger enn det pleier.

God bedring! Håper du blir frisk snart.

nyyyyydelig mage du har [:)]

å herregud så slitsomt!! Omgangssyke gir seg jo som regel etter noen få dager[:o]
stakkars deg[&o]
(vi er frisk ennå[8D])

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut[&o] bra du fikk time, håper dere finner ut av det. Nå kan du ikke gå mer ned altså! Skummelt. Masse god bedring, og ja, du har en nydelig gravidemage!! [:)]

Back
Topp