dag 6 i prosjekt legging

lusa

Forumet er livet
og snuppa sovnet/ble stille etter ca 30 min[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] jaaaaaaaaaaaaa det virker. selv om det tærer på hjertet å høre henne skrike så virker det faktisk. tjoho snart har vi en baby som sovner i egen seng av egen maskin.

hun er sta men jeg er mer sta[:D][:D][:D] 

måtte bare skryte litt fordi detta her vært tøft [:(]

Bra jobba lusa! Vær stolt, det har du all grunn til[:)] Du skal se at det er verdt det til slutt[;)] Stå på videre[:)]

takk[:D][:D][:D] jeg håper den dagen kommer hvor vi legger snuppa uten hyl og spetakkel[:D][:D] 

Det er klart den dagen kommer[:D] Og enn så lenge er du og lusemannen kjempe flinke[:)]

tihi lusemannen[:D][:D][:D][:D][:D] nå begynte hu forresten å grine igjen. bare sutre grining da så roer seg vel fort igjen[&o]

metode å metode. lar henne bare grine[:(] huff. men vet at det ikke er noe galt. så da er det jo ikke farlig. ( å dere som er veldig imot vær venlig å ikke kommenter hvor ille dere syns detta er for syns det selv men er det eneste som funker her hos oss)

det skjønner jeg godt. men det hjelper da[:D]

Godt jobba, for det er ikke noe godt å høre på den skrikingen. Jeg har vært gjennom det selv med størstegutten, og i dag kunne jeg ikke hatt en enklere gutt å legge. Stå på

Kjempe bra jobba !
Blir nok deilig for dere når bare kan legge uten noe grin å slit.

nei dømmer dere ikke . Det har funket for dere :)  Å dere vet jo att ingen ting er galt !

Back
Topp