Dag 5 med omgangssyke

Cimb

Glad i forumet
Jeg har allerede kastet inn håndkle for denne påsken. 5.dag med omgangssyke.. Vi hadde ikke planer om å reise bort, men gjøre litt forskjellig vær dag. Nå blir det virkelig hjemmepåske med klorbøtta på armen..

Hvordan ser påsken deres ut? :)

God bedring!!

Her blir det en liten tur på hytta, men ellers ingen planer :)

Masse god bedring :Heartred
Er hjemmepåske her også, masse vi burde ordne og jeg må lese til eksamen :banghead:

God bedring! :) vi startet påske med sykdom vi også, men etter halvannen uke er heldigvis mini bedre - og forhåpentligvis jeg snart også :smiley-angelic001

God bedring!
Her har jeg halsbetennelse selv. Grøtete fæl stemme og vond hals. Håper på at jeg er bedre til lørdag når vi skal spise hos mine foreldre. Jeg er ihvertfall ikke smittefarlig lenger da. Startet med halsvondt natt til mandag :) så godt at det var i starten av uka og ikke begynte nå

God bedring!
Her har jeg halsbetennelse selv. Grøtete fæl stemme og vond hals. Håper på at jeg er bedre til lørdag når vi skal spise hos mine foreldre. Jeg er ihvertfall ikke smittefarlig lenger da. Startet med halsvondt natt til mandag :) så godt at det var i starten av uka og ikke begynte nå
God bedring, ekkelt med halsbetennelse :(

Back
Topp