Dag 30 av 30 ds (med mål) + bilete

zala85

Forelsket i forumet
I dag er dag 30 med trening av 30 day shred, men eg er framleis ikkje ferdig, har trent 15 dagar på level 2, så har berre trent 5 dagar på level 30 endå.. men uansett er det måledag og veging. Her er resultata:
Vekt:
dag 1: 55,2kg    dag 30: 56,4 kg

lår -0,5 cm
hofte: -1 cm
rumpe:1,5 cm
nederst på magen (rett over hoftekammen): -2,5 cm
mage (rett over navle): -6,5 cm
midje: -5,5 cm
venstre arm: -2 cm
høgre arm: -1,5 cm

Føler meg mykje strammare og sprekare i kroppen, og merke godt at magen har fått mindre flesk rundt seg :-) no er eg godt i gang, og har fått slike resultat at eg vil fortsette vidare med treninga [:D]

ORIGINAL: Zala85

I dag er dag 30 med trening av 30 day shred, men eg er framleis ikkje ferdig, har trent 15 dagar på level 2, så har berre trent 5 dagar på level 30 endå.. men uansett er det måledag og veging. Her er resultata:
Vekt:
dag 1: 55,2kg    dag 30: 56,4 kg

lår -0,5 cm
hofte: -1 cm
rumpe:1,5 cm
nederst på magen (rett over hoftekammen): -2,5 cm
mage (rett over navle): -6,5 cm
midje: -5,5 cm
venstre arm: -2 cm
høgre arm: -1,5 cm

Føler meg mykje strammare og sprekare i kroppen, og merke godt at magen har fått mindre flesk rundt seg :-) no er eg godt i gang, og har fått slike resultat at eg vil fortsette vidare med treninga [:D]

???

Du har jo vore kjempeflink [:D] Kjekt når en ser resultater av treninga [:)]

Veldig kjekt, og overraskande.. men resultata har kome meir no på slutten synest eg.. i starten trena eg kvar dag, men då eg var på level 2 fann eg ut at kroppen hadde godt av 1 dag kvile uten trening. Det har fungert veldig bra.  Har blitt ekstra gira på å trena dagen etter treningsfri dag.. då blir det ofte joggetur, trilletur i tilleg til 30ds.. :-)

ORIGINAL: Zala85

Veldig kjekt, og overraskande.. men resultata har kome meir no på slutten synest eg.. i starten trena eg kvar dag, men då eg var på level 2 fann eg ut at kroppen hadde godt av 1 dag kvile uten trening. Det har fungert veldig bra.  Har blitt ekstra gira på å trena dagen etter treningsfri dag.. då blir det ofte joggetur, trilletur i tilleg til 30ds.. :-)

men, har du gått opp i vekt? du var no ganske tynn ifra før då utifra det du har skrevet... [:)]

ikkje ganske tynn frå før, er berre 158cm høg... ;-) men var ikkje tjukk, for all del... 

eg syns du er tynn med små 55 kg [8D] 
eg e 1,61 og veier 57-58 kg ... syns eg er ganske tynn blitt [8D]

56,4 kg no då:-) har nok gått opp i vekt sidan muskla veg meir enn feitt... har vore van med å trena ein del før, blei sjukemeldt då eg va gravid, og då vart det brått stopp i treninga. har nok difor tapt mye muskelmasse.. har vel ein bmi på 22, ett eller anna no, så det er jo heilt slik som det skal vera. Men ein vil jo alltid se betre ut? vil i alle fall verta mye fastare i fisken, og helst  få tynnare arme og rumpe.. eg får trena og stå på vidare, så kanskje eg får slike resultat der som eg har fått rundt magen :-)

Du har vært kjempeflink! Jeg er imponert [:)][:)]

*borte*

så fin du er Zala [:D] Ser kjempeforskjell!

Back
Topp