Dag 3 på overtid :( Flere her ?

MM88

Glad i forumet
VIP
Så kanskje vi kan oppmuntre hverandre [:)] Hadde helt avflatet livmorhals og 1-2 cm åpning igår, så jordmor strippet og jeg var helt sikker på at det kom til å skje noe. Hadde tak i rygg og mage i hele går, men inatt har jeg sovet som en stein og kjenner nesten ingenting nå [:'(] Hvordan har dere andre på overtid det ?

Jeg er 1 dag på overtid, og ligger akkurat samme plass i løypa som deg... 1-2cm åpning. Har blitt strippet 2 ganger men ikke noe annet enn små murringer som bare dabber av hele tiden [:'(]
Skal til jordmor igjen på tirsdag... Men føler det hadde passet bra med fødsel i helga altså [;)]

har 2 cm åpning og har vore avflata og moden siden uke 35 :P om eg ikke går i fødsel i helgen så blir det henvisning til overtidskontroll på mandag.. sååå føler han godt kan komme nå snart :)

jeg er ikke på overtid, men husker fra sist. da ble jeg og strippet og det var som du forklarer.. det gav seg, men plutselig kom riene på kvelden igjen. kan jo håpe det skjer deg:)

ORIGINAL: Rutla

jeg er ikke på overtid, men husker fra sist. da ble jeg og strippet og det var som du forklarer.. det gav seg, men plutselig kom riene på kvelden igjen. kan jo håpe det skjer deg:)

Hjelper veldig å høre at det kan gå den veien også vertfall [:)]

Jeg er 8 dager over..sikkelig lei av å vente!har 1-2 cm åpning og ble strippet i går..men ikke merket noe til at fødselen nærmer seg..Blir satt i gang på søndag,hvis det ikke skjer noe i helga,noe jeg tviler sterkt på!Men,ting kan jo skje fort..så man skal jo aldri si aldri:)

jeg er 1 dag på overtid. Har ikke blitt sjekket om jeg er moden, blit strippet eller noe...når jeg var på sjekk på sykehuset for 2 dager siden ble ikke det nevnt en gang. Er det vanlig at de sjekker modning rundt termin?? Jeg har en del kynnere på dag, og kveldstid og noen ganger tar det tak i ryggen og litt nedover rompa. Får også mens murringer innimellom men så gir det seg hel igjen :-( Er kjempe utålmodig, håper vi kommer i gang snart alle sammen :-)

8 dager over termin her også... Hatt maserier nesten i ett siden 30.mars, men ingenting skjer... Begynner å bli litt sliten og ganske så lei, men, men.. Skal inn på sykehuset på mandag på kontroll, men ikke blitt lovt noe igangsetting med det første ennå.. [:'(]

Hei[:)]

Er 6 dager på overtid nå...har vært innlagt på sykehuset med rier med 2-3min mellomrom, 2 cm åpning og veldig moden. Men alt stoppet,så jeg ble sendt hjem. Går å venter på at det skal skje noe snart nå..[:)] Kjenner bebien er veldig langt nede.. :)

8 dager over jeg også...
Var på overtidskontroll på føden igår, men alt var så fin, og gullet hadde etter forholdene god plass, og rikelig med fostervann, så ble sendt hjem for å vente :) Men blir satt igang tirsdag morgen (42+0) hvis ingen ting har hendt til da..
Men håper VIRKELIG h*n finner veien ut "av seg selv" før den tid...

Er 3 dager over nå. Vet ikke om jeg er det ene eller det andre. Var ikke moden da jeg var på sykehuset for kontroll rett før påske. Har time på mandag for spr om igangssetting da.

Back
Topp