Dag 1 med gravidbukse!

Alle gode ting er 3!

Forelsket i forumet
Herlighet det var tidlig. Ettersom jeg sitter endel på jobb og ikke alene, så tar det seg ikke ut å åpne knappen, så i dag kom gravidvuksa på.

Føler i grunn at det har begynt å syntes litt / blanda med at jeg spiser konstant for å holde kvalmen i sjakk :wtf:

Flere som har begynt med klær som ikke strammer? :happy:

Jeg har gått opp en str i undertøy, og går en del med løse kjoler og joggebukse. Deilig med noe som ikke strammer!

Kjøpt med store strømpebukser med høyt liv og noen løse genser/kjoler :)
Mammabuksene er litt store enda så jeg venter litt med de :) klarer ikke å ha på vanlige bukser mer nei

Jeg kjøpte meg faktisk gravidstrømpebukse i helgen, for jeg klarer ikke å ha noe stramt rundt magen i det hele tatt. Så nå kan jeg ha løse kjoler og strømpebukse på uten at det blir ubehagelig og vondt

Har strikk rundt knappen på ene buksa mi [emoji28] gikk med skjørt i dag og tror jammen meg det var ei mammastrømpebukse fra sist jeg fikk dradd ut av skapet på morraen [emoji28]

Går med litt løse gensere og har gjerne lange skjerf på for å skjule magen, for den er oppblåst [emoji85]

Strikk i buksa her, jobber i bukser :wacky:
Måtte ty til den løseste tightsen på trening i dag for å få plass :eek:

Har gått med joggebukser/pysj bukser siden fødsel (januar), så har comfy bukse ja xp

Bruker uniform på jobb, har på meg "hold in" tights så de andre ikke skal se noe ennå. Men merker knappen på buksa er ganske i spenn nå :P

Svarte pene joggebukser her :p

Bruker uniform på jobb, har på meg "hold in" tights så de andre ikke skal se noe ennå. Men merker knappen på buksa er ganske i spenn nå :p

Klarer du å gå med hold in tights? Heldig du da, jeg blir ekstra kvalm om det er for stramt over magen.
Har noen bukser som har strikk i livet (ikke gravidbukse) og de er de beste buksene utenom joggebukse for tiden

merker ingenting jeg, ikke lagt på meg og ikke stramme klær..

var i källaren idag och fant frem gravidkläderna från sist! Var visst tre esker :laughing021 Skal sortere och vaske imorgen tenker jag! Så nu kan magen bara komma! Har gått opp ett par kilo tror jag. Men denne perioden er mest kjip. Känner sig pluffsig och stor utan å ha gravidmage liksom... känner det tar lite på psyken efter ett år med mye trening for å nå målvikten och så ”ödeleggs” allt sammen på kort tid...:banghead: Blir moro med ordentlig babykul om noen uker! :Heartpink

Jeg har pakket bort de strammeste buksene mine, men de som er litt løsere går fint enda Jeg spiser konstant så det er nok det som gjør at det blir trangt, er bare 10+2 enda

Blir ikke akkurat dongeribukser , de fikser jeg jeg ikke.. så blir mer litt løse bukser .. og hopper alltid i jogge buksen når jeg kommer hjem :p

Har vurdert å ta dem frem. De vanlige dongeribuksene er ikke behagelige når de strammer slik på magen. Føler bare det er litt tidlig enda (7+6), men blir nok ikke lenge til!

Har vurdert å ta dem frem. De vanlige dongeribuksene er ikke behagelige når de strammer slik på magen. Føler bare det er litt tidlig enda (7+6), men blir nok ikke lenge til!

Da er vi like langt. Tror nesten jeg har brukt vanlige bukser hvertfall 1 og kanskje 2 uker lengre enn sist [emoji28] men sykes bukser med strikk i livet er best om dagen [emoji5]

Back
Topp