Daftø Camping

Villemoen

Forumet er livet
Noen som har vært der?
Er det fint? FORTELL!
Vi har bestilt hytte der for 3 dager.. skogslyckan eller ka det heiter...

Vi var der sist uke, er veldig flott, kjempekjekt for ungene!

Beste campinge vi har vært på noen gang. Vi var der noen dager i fjor og vurderer om vi skal bestille til helga[:)]
Ungene digga det og de hadde noe å drive med hele tiden.
Lekeplassen er jo ett paradis i seg selv og med underholdning i tillegg så er det knall. Vi var på sjørøvertokt til koster og skattejakt i skogen[:D]

ORIGINAL: Greven av gral

Beste campinge vi har vært på noen gang. Vi var der noen dager i fjor og vurderer om vi skal bestille til helga[:)]
Lekeplassen er jo ett paradis i seg selv og med underholdning i tillegg så er det knall. Vi var på sjørøvertokt til koster og skattejakt i skogen[:D]

Er det fint for oss voksne og?? hehe, vi har ei lita ei på 7 mnd, så er ikkje så avhengige av all barneunderholdninga.
Er det strandområde der? Langt fra strømstad??

veldig fint og veldig barnevenlig[:D]
var der hver sommer da jeg var yngre[:)]

ORIGINAL: Villemo26

ORIGINAL: Greven av gral

Det er hvertfall to strandområder, i tillegg til tre basseng[:)] Helt fantastisk campingplass, vi skal hvertfall tilbake[:)] eneste minuset var alle drittlendingene med fast campingvogn[8D] Men tror nok vi var litt uheldige, var der midtsommeraften og det var en del fyll....
Er det fint for oss voksne og?? hehe, vi har ei lita ei på 7 mnd, så er ikkje så avhengige av all barneunderholdninga.
Er det strandområde der? Langt fra strømstad??

Sønnen min var der med faren i sommer. han elsket det! Men hvis dere reiser flere sammen i forskjellige hytter så spør om dere kan få sammen. Faren til B og de de reiste med fikk hytte langt unna hverandre..

Vi var der for tre år siden - uten barn da...
Syns det var kjempefint, og kunne tenkt meg å dratt dit igjen med barn[:)]

fantastisk sted <3 jeg koste meg også, selv når gutten ble med svigers på lekeplassen eller andre steder.

Back
Topp