DADDY!!!!!!

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Hvordan gikk det på UL i dag....?????? Er sååååå spent!!!!!!

Det gikk jo bra. SÅÅÅÅ gøy å se lille babyen da. Alt var visst normalt....som om jeg kunne se det [;)] Kunne desverre ikke se hva det ble da. Den lå visst med knærna foran..... [:@] Men men, vi får vel vite det neste gang får vi tro. Da blir det 3D ul om ca en mnd eller noe. Viktigste er jo å vite at den har det bra da.

En befrielse at alt var i orden tenker jeg. Grattis med vel overstått UL.Lykke til på om en mnd[:D]

Ja er jo igrunn det viktigste at alt er bra da. Spiller ingen rolle for min del om det blir gutt eller jente, hadde bare vært gøy å vite. Klar for å handle vogn osv.... [;)]hehe, men men....får være litt tålmodig da.

Ja . jeg hadde bestemt meg at jeg ikke skulle kjøpe noe før jeg visste kjønnet[:D] Heldigvis fikk vi vite det nå. hehe. Men tilbake til dette med vogner.Det er en vanskelig greie... Hvilken skal dere kjøpe? Jeg har sett med ut Quinny freestyle... Hva synes du?

Vi har sett på Simo kombi. Liker den veldig godt. Hadde det vært jente hadde vi kjøpt den svarte med rosa inni. Den går ut nå i høst....derfor vi håpte å få vite det nå da. Blir vanskelig å få tak i. Ellers blir det vel sikkert samme vogn bare i svart.
Har handla litt klær allerede da....ALT for mye rosa....ehhh

Ser jo fin ut da. Nå er ikke jeg noen ekspert på barnevogner da...hehe! Synd om vogna blir for lita for fort da. Og nå får jo vi midt på vinteren, og vill ikke babyen skal fryse [:)]
Satser på jente sier du....hmmm, synes du det? Hehe. Veeeel, finner så mye fint i rosa da vet du....spesiellt mor og bestemor er ivrig der.

SPESIELT MOR O BESTEMOR?!
jeg vet ikke helt hvem som kjøpte 2 rosa ole brumm bodyer og 1 hvit med rosa jungelbuken skrift forrige gang vi var der jeg... kremt kremt...

Du er ikke lite frekk nei....hmmm!!!!!!

Kan ikke pappa kjøpe en rosa boddy heller nå da uten å bli ledd av..... [:(]

Det var nok frua ja....! [;)]
Synes jeg har vært flink som har begrenset meg til de 3 jeg da....hvem kan motstå de herlige små klærne [8D]

hehe iallefall ikke du[:D][;)]

ORIGINAL: Tulla84

Satser på jente skjønner jeg[;)]
Simo har et godt rykte på seg!
http://www.quinny.nl/pdf/freestyle_dreami.pdf
Synes denne er rå lekker, men synes å høre at barna vikser raskt ifra den.Står på nettsiden at denne baggen skal vare opp til barnet er 6 mnd... hmmm.Vet sannelig ikke.Flott iallefall[:)]

Hiver meg innpå denne barnevogn-diskusjonen, jeg... Det er jo riktig at det er bra å få plass til varme poser og sånn i vogna til en februarbaby, men jeg tenker litt sånn at babyen er jo veldig liten i begynnelsen, når den må pakkes sånn inn. Og etterhvert som babyen vokser, vil det jo bli varmere ute, og dyner og sånn vil ta mindre plass... Det er en av grunnene til at jeg vurderer Quinny-vogn selv. Jeg tror man kan ha plass i bagen ganske lenge pga "gunstig" årstid akkurat når babyen vokser mest...

Hva tror dere om det?

Forøvrig liker jeg Simo veldig godt også... Det er så vanskelig å velge! [:D]

ORIGINAL: Nala

ORIGINAL: Tulla84

Satser på jente skjønner jeg[;)]
Simo har et godt rykte på seg!
http://www.quinny.nl/pdf/freestyle_dreami.pdf
Synes denne er rå lekker, men synes å høre at barna vikser raskt ifra den.Står på nettsiden at denne baggen skal vare opp til barnet er 6 mnd... hmmm.Vet sannelig ikke.Flott iallefall[:)]

Hiver meg innpå denne barnevogn-diskusjonen, jeg... Det er jo riktig at det er bra å få plass til varme poser og sånn i vogna til en februarbaby, men jeg tenker litt sånn at babyen er jo veldig liten i begynnelsen, når den må pakkes sånn inn. Og etterhvert som babyen vokser, vil det jo bli varmere ute, og dyner og sånn vil ta mindre plass... Det er en av grunnene til at jeg vurderer Quinny-vogn selv. Jeg tror man kan ha plass i bagen ganske lenge pga "gunstig" årstid akkurat når babyen vokser mest...

Hva tror dere om det?

Forøvrig liker jeg Simo veldig godt også... Det er så vanskelig å velge! [:D]

Jeg står midt imellom dem.Begge har fine egenskaper og veldig fine begge to.Frem til i forrige gårs så hadde jeg bestemt meg for Quinny,hmm men nå er jeg i tvil.Hvis du velger Simo, hva velger du da? Duo el kombi og evt hvorfor?

Hmmm....kommer litt an på. "Jente-vogna" (dvs fargekombinasjonen svart/rosa) finnes kun i kombi. Blir det ikke den så blir det nok duo.... [:)] Det som gjør at vi velger Simo er at vi liker den veldig godt da....synes den er fin og praktisk. Fruen er dessuten forelsket i kalesje-strammerne til Simo [;)]

Back
Topp