Daaaakar gutten min

Lillemumma*KL

Forumet er livet
Kasper fikk influensa for to uker siden, hadde feber i flere dsager, hostet og snørret... endelig ble han nesten bra men etter et par dager begynte det igjen...

nå har han hostet og snørret skikkelig i 4 dager, og vi var på kotroll i går å da hadde han gåttned i vekt... dakar[:(] så vi dro til legen.. men han sa det ikke var noe å bekymre seg for...bare vanlig forkjøla.. i dag er gullet mye tettere i bringa og hoster sånn at man hører det ikke er løst...

hva kan jeg gjøre for han? prøver å få i han masse vann/drikke..
men finnes det noe man kan få kjøpt på apoteket til disse små???? han er 10 1/2 mnd.

tusen takk for svar

tusen takk[:)]

Han har ikke fått RS viruset da? Hadde bedt legen ta en test jeg... det er ikke så farlig så lenge han er over 6 mnd.
Oliver har det. Og han er veldig tett, hoster mye.
Han har masse medisiner hjemme.. Men nå har jo han vært syk i 4 uker da, og det er ikke bare rs viruset. Men han har å gått masse ned i vekt.

Eller det kan være kikhoste eller falsk krupp. ? hadde sjekket det jeg..

GOD BEDRING til lillegutt!

kommer til å ringe til legen igjen om det ikke gir seg snart... men synes d blir vel hysterisk siden jeg var der i går=)

huff, dakar liten

Men er lissom RS viruset sånn de lett kan få?`
symptomer?

ORIGINAL: Becca

Hei...sånn har sondre oxo vært i de siste 2 ukene...skal til legen på fredag da...bedre å dra til legen en gang for mye enn en gang for lite...!!
men her er en link om rs-virus så kan du jo lese litt selv :)

http://www.barnelegene.no/publisher/publisher.asp?id=18&tekstid=152

ja d er jommen sant... kommer til å ringe legen igjen før helga om han ikke blir bedre!
dakar små, fortjener ikke ha det vondt... åsså surve heeeele tia

uff stakkars liten....
 hør om du kan få efedrin til han, for det skal åpne luftveiene..

masse god bedring til prinsen din, håper han blir frisk snart[:)]

ORIGINAL: maysen

uff stakkars liten....
hør om du kan få efedrin til han, for det skal åpne luftveiene..

masse god bedring til prinsen din, håper han blir frisk snart[:)]

God bedring,får håpe det ikke er rs.virus!

Back
Topp