Da

lilly28

Glad i forumet
Sier jeg:

HA EN FORTSATT KNALL SØNDAG JENTER[:D][:D][:D][:D][:D]
jeg hiver meg i sola å håper formen blir bedre....i morgen er det første legetime for meg.....håper jeg får et svar på hvor langt jeg faktisk er på vei.....[:D][:D]

Men fy så lange de dagene har vært siden onsdag da jeg fikk positiv test[:'(]
Eneste som hjelper,er dere supre jenter som er her inne!!! Dere hjelper til så ventetiden ikke blir så uendelig[:D][:D][:D]
Takk og pris for BV [:D][:D]

Endelig en FORNUFTIG tråd[:D][:D]

Er så enig så enig, jentene her inne er SUPRE[:D]
Lykke til på kontroll imorgen, blir stas!!
Stor klem[:)]

ORIGINAL: Julia09

sign denne[:D] skal snart komme meg ut av pce skjermen her også[;)]

Tusen takk[:D][:D]
Skal komme med oppdatering da jeg har fått vært der[:D][:D] time halv ti...så ikke kjempelenge til nå[:D][:D]
Men er nok inne her i morgen før jeg reiser...kjenner jeg meg rett.....blir nok ikke mye søvn i natt[:D][:D]

Lykke til på ul[:D] Hvor langt kan du være da? blir hvertfall spennende å se[:D]

Skal bare til legesjekk i morgen å få det bekreftet liksom....[:D][:D] Men om det er som testene sier,så regner jeg med at jeg blir sendt videre til poliklinisk fødeavdeling og nevrolog....siden jeg har epilepsi...... og at mine misstanker er at jeg er lenger på vei enn fire uker.....forrige mens jeg hadde den 23 feb.....varte liksom litt over et døgn.....og det er ikke normalt.

Så om det jeg har lest på nett stemmer,så skal jeg bli sendt til gu og nevrolog innen det har gått åtte uker av svangerskapet....så da tror jeg at jeg har liten tid[:D][:D]
Derfor jeg er så spent....men spørs om jeg blir sendt videre allerede i morgen.....

Men HÅPER[:D][:D][:D]

masse lykke til

Signerer ALT [:D][:D]

ORIGINAL: nissemor87

masse lykke til

[:)][:)]

Du er så heldig!!!!!!!!!  Jeg vil også på legetime!  Skal ikke ha før 28 april (invendig UL samtidig). Jeg blødde litt rosa på lørdag og har hatt litt lite symptomer i helgen...Så du er HELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Tell us all about it!!

Signeren denne jeg[:D]

Back
Topp