Da..

BIBBI3

Forumet er livet
... gjekk alvoret opp for meg da jeg henta en pakke på posten med postoppkrav på kr 7987 kr!!!
Nesespray og sprøyter til prøverørsbehandlingen er kommet i hus..

Som jeg gruer meg til de sprøytene.[&:]

oi d kosta ja
men d e nok værdt d når man bi gravid (ja sei når ikkje om)
lykke t, detta fiksa du så bra

Lykke, lykke til! Håper så inderlig å få se en gravidticker under innleggene dine utpå nyåret!

ORIGINAL: LilleTiger

Lykke, lykke til! Håper så inderlig å få se en gravidticker under innleggene dine utpå nyåret!

massevis av lykke til[:)]

Lykke til! Kostet litt ja men tenk hva det kan resultere i så er det verdt hvert et øre[;)]

ORIGINAL: LillPill

Trodde du sku si du var gravid jeg[:D]
Men har på følelsen at det skjer snart jeg.. [:)] det er rimelig dyrt da?? fy flate... hvor lenge er det for??
Masse masse masse lykke til snuppa! Skal krysse alt jeg har for dere nå..!!
(driver med pergo enda vi da, ja jeg fikk endelig tak i.. må fortsette med det frem til sein vinteren.. syns det er lenge, spent på om det skjer noe)

Det er forbehandling til egguttak dette da.. jeg skal gå litt lengre enn normalt på den nesesprayen så har fått 120 doser (pga stengetiden i jula) + ni sånne eggløsningssprøyter som skal tas dagene før egguttaket.

Tenker ikke på pengene i prisens forstand nei.. det er verdt d meste bare det klaffer.

Benjamin sa i morres at han ønska se en lillebror slik som Kevin (bestekompisen). "Å så kan han lalle i vogna, mamma"....[:)]
Tidligere har han vært heeeelt anti på disse småbabyene, så det var litt moro å høre.

Førstkommende helg skal jeg å sambo til Tronheim på weekendtur sammen med to venninner av meg og typene deres. Gleder meg veldig! Det blir også anledning for å kose meg med litt vin etc for siste gang på et år. Tenker utnytte det da... [;)]
25 nov er jeg nemlig i gang med første nedreguleringsdose!

Back
Topp