Da...

Emz mamma

Elsker forumet
starta jeg på medisiner igjen idag, så får vi se om siste fryse-egget vårt klarer opptining *håpe-håpe*
MEN pessimistisk som jeg er av dårlige erfaringer så regner jeg med at det ikke blir noe. Hadde vært ett Herrens Mirakel om det skulle gått på siste forsøk av første runde..... [8|]

* Time Will Show *

du er på 1 runde enda?? da kan du jo trøste deg med at du har 2 igjen..hjelper sikkert ikke, men er jo heldig som har på frys i utg punktet...det er mitt håp, OM vi ikke lykkes lissom.

men vi får satse på at det går såååå bra denne gangen da[:)] når blir uttak/innsett da??

så bra, ja kan jo hende det går bra, bare krysse fingrene.
jeg hadde forresten akkuratt tenke å skrive til deg, for lurte på hvordan det gikk med deg.
lykke til,

ORIGINAL: Nesing

Håper det endelig blir klaff for dere nå! Det er vel fortjent!

Lykke til videre fremover. [:)]
signerer denne[:)]

ORIGINAL: Hope

ORIGINAL: Nesing

Håper det endelig blir klaff for dere nå! Det er vel fortjent!

Lykke til videre fremover. [:)]
signerer denne[:)]

Signerer denn jeg også, så prøv å tenk positivt, dette går nok bra denne gangen[;)]

ORIGINAL: Apple

Krysser fingrene for at det siste egget virkelig er GULLegget! Lykke til! [:)]

ORIGINAL: babytutta

du er på 1 runde enda?? da kan du jo trøste deg med at du har 2 igjen..hjelper sikkert ikke, men er jo heldig som har på frys i utg punktet...det er mitt håp, OM vi ikke lykkes lissom.

men vi får satse på at det går såååå bra denne gangen da[:)] når blir uttak/innsett da??

Ja, det er litt trøst i at jeg har flere sjanser igjen. Så håper virkelig at vi ihvertfall klarer å få til ett barn til,så slipper Emma å bli enebarn. Og skulle vi klare en tredje så blir det liksom bonus barnet [:D]

Vet ikke ang. innsetting enda,men regner med at det blir rundt 25 februar. Altså, det er jo spennende hver gang, bare å takle virkeligheten når den slår inn eventuelt igjen da.... om det ikke går [:)]

Tusen takk til alle som har svart, har vært litt borte en stund. I desember tok vi jo "julefri" med tanke på at sjansen var stor for å få innsetting på julaften, og nå i januar så reiste vi til Gran Canaria og feiret 1 bryllupsdagen, så vi prøvde å senke skuldrene å ikke bare leve etter medisiner og sykehusbesøk. Men kjente at nå i februar så skulle vi ta den siste, så vi krysser fingrene for at det er gullegget!!!! HÅPER det klarer opptininga!!!! [:)]

ja er nok deilig å få andre ting å tenke på ja.

ja det skal gå bra denne gangen, krysse alt vi har, alle vi som holder på nå og skal, skal få en pos test denne gangen

[:)]

Back
Topp