Da...

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
var babyklær, teppe og koseklut til fødebagen vasket... Føles rart ut å pakke til en baby man ikke vet hvor stor er så det ble litt diverste størrelser.

Hihi :-) Koselig da! Ja, jeg tenker også å ta med både 50 og 56 i bagen :-) Pakke den om et par uker tenkte jeg :-)

Har endelig bestemt meg for hvilken bag jeg skal bruke. Nå gjenstår det bare å finne frem det som skal oppi ;)
Tenker den sakte men sikkert blir fylt opp etterhvert som jeg kommer på ting ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Herregud jenter er vi der alt? Hjelp!!

Hehe... Nei, ikke alle er der. Jeg har ikke hentet babytøyet fra loftet engang. Ikke sett igjennom om jeg i det hele tatt har noe, vasket noe osv. Men kjenner jeg verker litt etter å ta i et tak snart. Komen energien følger meg ikke. Kansje jeg får tid og energi hvis jeg takker ja til graderte arbeidsdager. Misunner dere som har begynt.

Vet ikke helt hva jeg skal pakke frem heller når jeg ikke vet kjønn.,

Jo, jeg er der ;-) Med det meste klart... kanskje mest fordi jeg har gledet meg sånn, og også for å kunne hvile mer i 3. trimester. Hihi!

Man må jo bare ta det i sitt tempo da! Ikke noe riktig og galt her :-) Det går nok sååå bra både med oss som redebygger veldig tidlig og dere som venter litt :-D

Jeg har en liten koffert jeg skal ha med. Men ingenting å ha oppi.. har ikke tatt ned eskene fra loftet om vi har noe etter storesøster. Å ikke vasket d lille jeg har kjøpt.. så son er ståa her..

Jeg har sortert babytøy og lagt en haug klær for vaskemaskinen. Men bagen... Hmmm

Gleder meg til å begynne, men utsetter det i det lengste :)

Herregud jenter er vi der alt? Hjelp!!

Ja, tenk at vi er det a! :) Har gått fort... Begynner å pakke nå for nå er jeg en anelse redd for at jeg en eller annen dag skal stå der og må på sykehuset og så er ikke bagen klar, hehe.

Synes det er så vanskelig jeg. Kort eller langarmet body, fleecedress eller holder det med helseteppe etc og hvor stor er ungen til syvende å sist...? Vanskelig...

Synes det er så vanskelig jeg. Kort eller langarmet body, fleecedress eller holder det med helseteppe etc og hvor stor er ungen til syvende å sist...? Vanskelig...

Er det... derfor pakket litt diverse så får heller mannen reise hjem og hente mer eller noe annet hvis det skulle trenges :)

Jeg har vasket det meste av klær, men ikke pakket bagen enda. Venter nok et par uker til ;) Har liste, så føyer til der så fort jeg kommer på noe.

Hvor mye klær planlegger dere å pakke til bebisen? Aner ikke hva man trenger, jeg.

Jeg har vasket det meste av klær, men ikke pakket bagen enda. Venter nok et par uker til ;) Har liste, så føyer til der så fort jeg kommer på noe.

Hvor mye klær planlegger dere å pakke til bebisen? Aner ikke hva man trenger, jeg.

Sist tror jeg kun at jeg hadde med 1 body, bukse, gulpekluter, bamse, lue og kjørepose
(det var jo i september og mye kjøligere enn juli temp).
Vi dro hjem morgenen etter, bleier får man på sykehuset.

Håper jordmor kan si noe om babyen i magen min fortsatt er ''stor'' eller gjennomsnittlig når terminen nærmer seg. Da kommer jeg til å bestemme meg for om jeg skal ta med klær i 50/ 56.
Vesla mi ''drukna'' i 56 sist og brukte 50 til hu var over 3 mnd, tror neppe det blir sånn nå men jeg vet at sønnen til ei venninne brukte 50 i minst et par uker og han var da over 4 kg når han kom så.

Har begynnt litt eg og. Lagt oppi undertøy og topper, sokker.. Må handle noen behagelige bukser og en ny pysj bukse, tannbørste og diverse toalett saker :) baby klena er vaska. Venter på hente settet fra min mor nå ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp