Da vil jeg være død

Råsa Muffin

Gift med forumet
Hun eldste til samboer'n spurte Leah i sta om de skulle gå inn på rommet å leke sykehus. Så svarer Leah: Eeeh, okei. Men da vil jeg være syk og død [:D]

Må si vi ble noe overrasket over den altså [:-][8D]

Bertine er også opptatt av å leke at hun er død.. og at vi skal gjøre det samme.. Så det er vel noe spennende med det da! [:D]

Hehe, helt sikkert [8D][:D] Godt det er flere [:)]

[:D] Døden er liksom ikke så mystisk og farlig og ikke minst EVIG for barn som for voksne 

Hehe.. Ja, det er rart hvordan ungene ser på det.. Sambo og ungene kom innom på jobb hos meg en ettermiddag, og det satt noen pasienter på stua der og sov i rullestolene sine.. Da spurte Sindre: "Mamma.. Er det her alle de døde sitter?" [8D]

ORIGINAL: Almyrida81

Hehe.. Ja, det er rart hvordan ungene ser på det.. Sambo og ungene kom innom på jobb hos meg en ettermiddag, og det satt noen pasienter på stua der og sov i rullestolene sine.. Da spurte Sindre: "Mamma.. Er det her alle de døde sitter?" [8D]

Hahahah!! For ett fantastisk spørsmål [:D]

ORIGINAL: Almyrida81

ha ha ha.. godt å se at det er flere som er opptatt av døden..

Malin tror jo at alle døde er inne i månen.. og lurte på om vi ikke bare kunne ta rulletrappa opp dit og late som vi er døde vi og... siden hedda (hunden til bertine) og oldefar er der..[:)] dette kom rundt middagsbordet i dag... og er et daglig tema her i ulike varianter.. så morsomt å se at flere er opptatt av det[:)]

Back
Topp