Da vil jeg komme frem fra skyggen!

Becky87

Elsker forumet
Hei, hei! Enda en kommende oktobermamma her. Har en gutt født i januar 2010 fra før. Hadde en MA før han og har hatt en MA og en BO siste året. Har derfor vært skeptisk og ikke vilt gjøre meg til kjenne her inne tidligere. Har hatt farga utflod og bittelitt blod to ganger som har var noen dager, først i uke 7 og så i skifte mellom uke 9 og 10. Har derfor vært på ul to ganger, i uke 8 blank og i dag uke 10+4. I dag så vi en liten bamsemums som hikka og vinka til oss.valt var i sjønneste orden! Så nå skal vi senke skuldrene og begynne å glede oss! Er en del kvalm, henger over doskåla så og si hver morning, men forhåpentligvis begynner det å gi seg om ikke lenge. Har også begynt å værke i korsryggen på kveldene, så håper bare at det ikke et forsmak på bekkenlåsning. Er forresten 25 år, mannen er 28 (blir 29 i sommer) og vi er godt gifte. Har 3 års bryllupsdag i begynnelsen av april!

Så koselig:) Gratulerer og velkommen inn hit til oss

Så koslig at vi er flere jan-2010 mammar her inne.
Spennende å dele enda et svangerskap med deg 
Byttet nick jeg da, var pandus før :)

Så koselig pandus/4hjerter. Ja, er en del jan10 mammaer som skal ha i okt 12 nå. Men noen av de holder seg bare inne på fb vet jeg.

Velkommen hit. Godt å kunne senke skuldrene når alt er bra:)

Gratulere så mye:-) og velkommen hit:-)

Gratulerer!!:)

Gratulerer så mye:-)

Cec* skrev:
Gratulerer så mye:-)

Gratulerer med en flott bamsemums :)

Gratulerer så mye!!!

Så kos å få dele også dette svangerskapet sammen med deg

Engel skrev:
Så koselig:) Gratulerer og velkommen inn hit til oss

Takk takk jenter. Vi gleder oss masse til å bli tobarns foreldre. Gleder meg til å gå med babymage til sommeren!

Gratulerer så mye, og velkommen til oss

Becky87 skrev:
Hei, hei! Enda en kommende oktobermamma her. Har en gutt født i januar 2010 fra før. Hadde en MA før han og har hatt en MA og en BO siste året. Har derfor vært skeptisk og ikke vilt gjøre meg til kjenne her inne tidligere. Har hatt farga utflod og bittelitt blod to ganger som har var noen dager, først i uke 7 og så i skifte mellom uke 9 og 10. Har derfor vært på ul to ganger, i uke 8 blank og i dag uke 10+4. I dag så vi en liten bamsemums som hikka og vinka til oss.valt var i sjønneste orden! Så nå skal vi senke skuldrene og begynne å glede oss! Er en del kvalm, henger over doskåla så og si hver morning, men forhåpentligvis begynner det å gi seg om ikke lenge. Har også begynt å værke i korsryggen på kveldene, så håper bare at det ikke et forsmak på bekkenlåsning. Er forresten 25 år, mannen er 28 (blir 29 i sommer) og vi er godt gifte. Har 3 års bryllupsdag i begynnelsen av april!

velkommen ut av skapet snuppa ;) Heier på deg vettu ;)

mirakelimage skrev:

Becky87 skrev:

velkommen ut av skapet snuppa ;) Heier på deg vettu ;)

Å jeg heier på deg snuppa! Denne gangen skal det gå bra med begge to, og du skal holde lille inne mye lengre enn med Adrian ;-)

Back
Topp